ik vertrouw mijn vriend niet helemaal

• maud71

Hallo allemaal ik ben Esmee en woon sinds een aantal maanden samen met mijn vriend we zijn allebei in de 30 en hebben na 5 jaar leuke en mindere makkelijke periodes gehad, hij is turks en ik half indisch, graag zou ik willen weten wat anderen vinden over bepaald gedrag van hem en of ik misschien te wantrouwend ben?Mijn vriend kan nogal bazig en dominant zijn en is ook best gesteld op zijn vrijheid.ik kan ook van me af bijten alleen laat ik het steeds meer omdat er anders dagen een rotsfeer kan heersen, hij heeft een dochtertje van 7 waar ik deels voor zorg hij is vaak aan het werk in de horeca en vaak laat klaar. Vanavond ging hij weg en was daarvoor de hele tijd bezig met klussen terwijl ik net van mn werk kwam hij had een afspraak met een vriend omdat hij hem ergens mee zou helpen, toen hij snel weg ging zei hij nog even op het laatst dat hij wellicht niet thuis zou slapen want het kon wel eens laat worden en dan net zo goed daar kon slapen zo'n half uur hier vandaan geloof ik ,Dit vind ik echt raar en vaag allemaal ik zei tegen hem dat hij dat anders ook niet deed,toen werd hij een soort van kwaad op mij en zei dat hij de volgende keer gewoon niks zegt want dat gezeik van mij ,en toen ging hij zo weg , ik zei hem nog veel plezier als je ergens anders heen gaat.net zag ik dat zijn telefoon hier nog ligt.vlak voor hij weg ging zat ie al van:ga lekker vroeg slapen lieverd. Iik zelf had op een romantische gezelligere avond gehoopt, maar hij is soms erg moe de laatste tijd enzo.In het begin van onze relatie kwam ik er achter dat hij vreemd was gegaan dat heeft naar zeggen 3 maanden geduurd en niet lang daarna zijn we een paar maanden uit elkaar gegaan . Zijn telefoon staat uit hij is nogal oplettend wat dat betreft en over dat hij toen vreemdging heb ik het eigenlijk niet omdat ik hem ook niet op het verleden wil aanvallen.Ik vind het dus allemaal niet zo leuk dit maar wat vinden jullie ik hoor graag van anderen wat hun meningen zijn. Alvast hartstikke bedankt groetjes Esmee

• Desiree2

gelijk korte metten maken met deze jonge man, hij is kennelijk een vreemdganger en dat zal hij niet afleren is mijn mening, dus of jij gaat weg als het huis niet van jou is of hij gaat de deur uit als het wel jou huis is, maar ga hier NIET mee door

• viviane

Hoi

In elke relatie moet er wederzijds respect zijn naar elkaar toe en dat is een beetje zoek

Vermits hij al een keertje vreemd is gegaan zou je partner toch moeten begrijpen dat dit vergeven maar vergeten niet.Als er dan iets is dat naar terug vreemd gaan doet vermoeden gaat het lichtje weer branden.

Je kan toch geen relatie verder zetten als er geen vertrouwen is en als je elke keer moet denken zou hij weer niet vreemd gaan dat hou je toch geen leven vol

Wij kunnen wel zeggen doet dit of dat maar ik denk dat je je hart moet volgen

Is deze relatie het waard om verder te zetten hoeveel + punten zijn er en hoeveel - punten als de weegschaal naar - doorhangt dan zal je eerlijk tegen je eigen moeten zijn

Wij kunnen een luisterend oor zijn en wat raad geven maar de beslissing is aan jouw

Viviane

• serine

afkappen die handel

als er iets belangrijk is in een langdurige stabiele relatie…dan is dat vertrouwen…als je dat nu al niet hebt??? hoe moet dat dan over 15 jaar?….en je er dan achter komt dat je het altijd al geweten hebt ….

dan heb je je jaren toch vergooid?

meis…er is geen hand vol maar een land vol…verdoe je tijd niet met deze kwibus…die geen eens zin heeft om een half uurtje naar huis te rijden om naast zijn eigen vriendin te liggen…

of ie nu wel of niet vreemd gaat…dat laatste is alleen al belachelijk…

dumpen die gast en zo snel mogenlijk…dit is duidelijk niet de ware voor jou…anders vroeg je je dit niet af

• melissa

't Is net of ik verder lees in het boek, dat ik gisteravond opzij heb gelegd.

• melissa

sorry, verkeerde bladzijde, eh, draadje ;-)

• Beheerder

Wat zegt je eigen gevoel je zelf?

We kunnen wel advgies geven maar de beslissing zal toch bij jou liggen.

Ik heb zo iets dergelijks mee gemaakt en ja hij bleeft stiekum doen en vreemd gaan. Dus ben ik voor mezelf opgekomen en de benen genomen. In ons geval hadden we een dochter die ik mee genomen heb.

Reden waarom omdat ik niet met de ruzies om wilde gaan en de kleine een rustige opgroei omgeving wilde geven en omdat ik er genoeg van had om te leven in een wereld van bedrog.

In jullie geval heeft hij een dochter waar jij zorg voor draai terwijl het zijn pakkie an is.

Ga niet dneken van hij veranderd wel want dat is niet zo. Maar goed jij moet de uiteindelijke beslissing nemen of je zo verder wil gaan of dat je toch voor jezelf kiest.

Sterkte.

• serine

nu reist bij mij de vraag omhoog

“heb je die moeder van zijn dochtertje wel eens gesproken? waarom zijn hun gestopt met de relatie?”

en een advies…zorg dat je niet zwanger word van deze man…

• maud71

Hoi allemaal hartstikke bedankt voor jullie reactie's! hij is vannacht wel thuis gekomen maar het was dus eerder ochtend. ik deed net alsof ik sliep en toen kwam hij nog tegen me aan liggen, ik ben vanmorgen vroeg naar mn werk vertrokken en heb hem tot nu toe nog niet gesproken en heb lievige dingetjes gelaten voor wat ze zijn, ik weet bijna zeker dat als we een discussie krijgen dat hij mij zal verwijten dat ik hem niet vertrouw omdat hij zo een goeie man is voor me en wat wil ik nog meer? ik heb hem indertijd toen terug genomen omdat ik hem na ruim 8 maanden nog erg miste en heb hem toen gebeld, toen bleek dat hij hetzelfde had zijn we langzaam weer opnieuw begonnen. nu ik samen met hem woon is mijn vertrouwen in hem inderdaad niet meer wat het was, ik kan hem niet echt op iets concreets betrappen maar er zijn dingen die ik opmerkelijk vind, ik probeerde er niet al teveel aandacht aan te schenken en dacht van het zal wel aan mij liggen,, ik weet het niet gewoon sinds we samen wonen valt me op dat ik zn vrienden amper ken, ik heb een gevoel dat me zegt dat hij wat te verbergen heeft,ik weet dat hij op zijn werk veel sjans heeft van vrouwen dat zeg hij wel en dat heb ik ook zelf ook wel gezien maar ik heb toch ergens altijd zoiets van ; nee hij doet dat niet ik ben de enige, vanavond als hij thuis komt dan wacht ik wel af wat hij zegt ik heb gewoon zin om in bed te gaan liggen als hij komt want ik heb geen zin om hem te zien, hij wekt nu echt weerzin in me op, Esmee

• Paul

en geen soa`s