Hallo allemaal ik ben Esmee en woon sinds een aantal maanden samen met mijn vriend we zijn allebei in de 30 en hebben na 5 jaar leuke en mindere makkelijke periodes gehad, hij is turks en ik half indisch, graag zou ik willen weten wat anderen vinden over bepaald gedrag van hem en of ik misschien te wantrouwend ben?Mijn vriend kan nogal bazig en dominant zijn en is ook best gesteld op zijn vrijheid.ik kan ook van me af bijten alleen laat ik het steeds meer omdat er anders dagen een rotsfeer kan heersen, hij heeft een dochtertje van 7 waar ik deels voor zorg hij is vaak aan het werk in de horeca en vaak laat klaar. Vanavond ging hij weg en was daarvoor de hele tijd bezig met klussen terwijl ik net van mn werk kwam hij had een afspraak met een vriend omdat hij hem ergens mee zou helpen, toen hij snel weg ging zei hij nog even op het laatst dat hij wellicht niet thuis zou slapen want het kon wel eens laat worden en dan net zo goed daar kon slapen zo'n half uur hier vandaan geloof ik ,Dit vind ik echt raar en vaag allemaal ik zei tegen hem dat hij dat anders ook niet deed,toen werd hij een soort van kwaad op mij en zei dat hij de volgende keer gewoon niks zegt want dat gezeik van mij ,en toen ging hij zo weg , ik zei hem nog veel plezier als je ergens anders heen gaat.net zag ik dat zijn telefoon hier nog ligt.vlak voor hij weg ging zat ie al van:ga lekker vroeg slapen lieverd. Iik zelf had op een romantische gezelligere avond gehoopt, maar hij is soms erg moe de laatste tijd enzo.In het begin van onze relatie kwam ik er achter dat hij vreemd was gegaan dat heeft naar zeggen 3 maanden geduurd en niet lang daarna zijn we een paar maanden uit elkaar gegaan . Zijn telefoon staat uit hij is nogal oplettend wat dat betreft en over dat hij toen vreemdging heb ik het eigenlijk niet omdat ik hem ook niet op het verleden wil aanvallen.Ik vind het dus allemaal niet zo leuk dit maar wat vinden jullie ik hoor graag van anderen wat hun meningen zijn. Alvast hartstikke bedankt groetjes Esmee