goed jou missie om de hulpverlening te elimineren…
kom dan ook met een oplissing….
je kan alleen iets elimineren als je een vervangend vangnet hebt gecreeerd.. Aldus: serine.
Ik heb al oplossingen aangedragen serine, goed onderwijs, een vijver waar in te vissen valt (kansen dus), en echte oplossingen. De omstandigheden maken de mens, degeen die denkt dat echt miljoenen mensen gestoord zijn, die is pas echt gestoord.
niemand gooit oude schoenen weg eer hij nieuwe heeft…zeg maar
iemand zijn schoenen afpakken..om hem vervolgens op blote voeten te laten lopen…heeft geen zin en gaat je ook niet lukken Aldus: serine.
Ik ben positiever ingesteld, ik weet van journalisten van hun vakblad dat ze ons als luis in de pels beschouwen waar ze flink last van hebben, dat is mooi om te horen, deze “luis” raken ze in ieder geval niet meer kwijt. En er zijn steeds meer mensen die er beroepsmatig mee te maken hebben, waarbij een verschuiving in denkwijze te zien is.
je zal dan hoogstens als irritant ervaren worden.
zoals…heb je hem weer met zijn anti psych propoganda…maar antwoorden op hoe je het dan moet doen heeft hij niet. Aldus: serine.
Vijanden en zeikerds houdt je altijd, ongeacht wat je doet. Dat laat me volledig koud, zegt meer over die personen dan over mijzelf. Ik weet wat ik weet en neem daar verantwoordelijkheid voor, de enige die ik verantwoordelijkheid af moet leggen, is mezelf. En als ik dat in andere ogen verkeerd doe, dan is dat hun en niet mijn probleem. Als ik op internet of in de maatschappij alles recht zou moeten zetten wat krom is, dan kom ik toch echt een paar levens tekort. Jezelf dat aantrekken brengt uiteindelijk je eigen gezondheid in gevaar, en dat is het me niet waard. Gewoon rechtdoor, ongeacht de zijwegen die je tegenkomt.
Quote: dus kom nou eens met oplossingen…inplaats van met anti berichten…als je oplossingen hebt…zullen mensen eerder met jou anti psuch gaan worden…(nu hebben ze geen andere keuze vaak.)
succes met je missie ik hoop dat je wat met dit bericht kan.
want het is bedoeld als opbouwende critiek.
Aldus: serine.
Oplossingen genoeg, maar jij weet ook uit ervaring dat als het puntje bij het paaltje komt, mensen ziek/ zwak en misselijk zijn. Weet je nog met hoeveel mensen Alkien destijds in Den Haag stond? Juist ja, mensen zijn collectief apatisch, een schoolreisje voor ADHD middelen door een gesubsidieerde en gemanipuleerde patiëntenvereniging om toxiologische vergiftiging en chemische castratie teweg te brengen, brengen meer mensen op de been, dan eerlijkheid. Ik ga en ik wil dat niet veranderen, die verandering komt vanzelf door oorzaak gevolg, oftewel totdat dat ene drama de mensen wakker schudt, tot die tijd blijf ik gewoon doorgaan met onthullen. En ik weet dat je het opbouwend bedoeld, anders zou ik geeneens uitgebreid antwoordt geven. Groetjes v Hyperactief