Laat ze toch rusten... met respect

• Hyperactief A-P

Tja via de rechter je “recht” halen, daar komen nou juist ook de Karst T's uit voort, recht bestaat voornamelijk uit onrecht, want recht gaat zoals een rechter die de andere kant onlangs meemaakte dat zo mooi zei, uit van opinies… En veel mensen in den lande delen de opinies van de rechterlijke macht allang niet meer… Maar ik denk dat er gezegt is wat er gezegt moest worden, ik vindt het mooi zo. Groetjes v Hyperactief

• Tries

Wat Bernadette volgens mij bedoelt, (ze gilt wel als dat niet zo is) is dat hier prive infomatie naar buiten komt van de zoon van de vader, de vader die verdacht wordt van het ombrengen van die zoon…

Als de zoon wordt omgebracht is het dus van belang te weten dat de zoon

moeite had met het verwerken van de scheiding van zijn ouders? (nog even krijgt de zoon de schuld want die liep immers bij de ggz…)

en dat de dochter het goed deed op school… en haar MAVO nettjes heeft gehaald

Nogmaals is het niet aan een school dit naar buiten te brengen,

Gr Tries

• Swartdam

Dat bedoelik dus inderdaad Tries .

Hoe je het ook wend of keerd ,er blijft een bepaalde beroepsethiek die hier OOK van toepassing is maarre tis mooi weer enne …… ik ga ff wat anders doen ,lijkt me veel beter , groetjes Bernadette

• serine

huh mag ik wel oppassen dat ik niet met kindertjes en al vermoord word omdat man lief een steekje los krijgt,…

dan komt mijn ons hele verleden van zaken die niks met deze relatie van doen hebben…ook in het nieuws..

dat zal effe lekker wezen zeg..:)

• Hyperactief A-P

Oké Tries, daar ben ik het mee eens, maar de vraag blijft toch of het daadwerkelijk van die directeur afkomstig is. En nogmaals, niet iedereen gaat een rechtszaak aan, als er foute info in de media verschijnd. Dus of het daadwerkelijk zijn woorden zijn, zal op dit moment koffiedik kijken zijn. Voor de rest ben ik eigenlijk wel benieuwd of jullie het wel van belang achten dat voor de zoveelste keer de waarschuwingen van gevaarlijke medicatie bevestig worden. Dus dat zoiets wel geopenbaard wordt? Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Jij weet uit ervaring dat jeugdzorginstanties zo werken serine, helaas is dat met de psychiatrie ook zo, en ook ik ben het daar niet mee eens, omdat het alles krom kan l.u.l.l.e.n. wat recht is… In het geval van mijn zoon destijds schreef de forensische psychiatrie dat hij afkomstig was uit een achterstandswijk… Ten eerste is het geen achterstandswijk, en ten tweede heeft hij er zeggen en schrijve ongeveer 1 maand vrij rondt gelopen nadat we verhuist waren, en is er niet in opgegroeid, dus waar hebben zulke kneuzen het over. Groetjes v Hyperactief

• Swartdam

De medicatie ging niet naar deze man toe , hij zocht eerst de bron op waar men deze medicatie voorschrijft….. omdat hij met een hulpvraag zat .De man had kunnen weigeren .

Het moet maar eens uit de wereld dat dit soort middelen uit het niets aangevlogen komen .De patient zoekt nogmaals eerst de arts op en niet andersom , gr Bernadette

• Hyperactief A-P

Quote: De medicatie ging niet naar deze man toe , hij zocht eerst de bron op waar men deze medicatie voorschrijft….. omdat hij met een hulpvraag zat .De man had kunnen weigeren .

Het moet maar eens uit de wereld dat dit soort middelen uit het niets aangevlogen komen .De patient zoekt nogmaals eerst de arts op en niet andersom Aldus: Swartdam.

Kijk en dit is nou zo irrationeel als het maar kan Bernadette.

1 Iemand die hulp zoekt, is vaak radeloos, en kan daardoor zijn blik niet verder naar buiten richten.

2 Iemand die hulp zoekt, heeft RECHT op hulp, niet op middelen die uiteindelijk vernietiging teweeg brengen.

3 Iemand die hulp zoekt, moet er blindelings vanuit kunnen gaan, dat wat artsen voorschrijven ook goed is.

Ik ben dit dus absoluut niet met je eens, mensen gaan niet naar de slijterij hoor. Groetjes v Hyperactief

• serine

Ik ben dit dus absoluut niet met je eens, mensen gaan niet naar de slijterij hoor. Groetjes v Hyperactief

sommige wel hoor ;):D:D

• Hyperactief A-P

Ha, ha, ha, doos.;) Ik wilde er nog achter zetten, van dat ze dat misschien beter zouden kunnen doen.:D Groetjes v Hyperactief:)

serine schreef:

>

> Ik ben dit dus absoluut niet met je eens, mensen gaan niet

> naar de slijterij hoor. Groetjes v Hyperactief

>

> sommige wel hoor ;):D:D