Laat ze toch rusten... met respect

• serine

;)

• Swartdam

Mensen gaan niet naar een slijterij ……aldus Hyper .

Heb je wel eens stilgestaan wat overdadig alcohol misbruik met mensen doet !!!!!!

Kennelijk niet anders maakte je niet zo,n opmerking .

Vergelijkbaar met AD maar wel overal los verkrijgbaar , zonder recept .

Heb je weleens gehoord wat mannen /vrouwen doen onder invloed …

Een zwaar onderschat probleem .

Voor geintereseerde :

http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Korsakov , groetjes Bernadette

• Hyperactief A-P

Gebruik dat nou niet als bliksemafleider van de eigenlijke discussie Bernadette, want dat is een onderwerp op zich. En ik kom niet van een andere planeet, en zeker in Amsterdam kom je meer zware alcoholverslaafden tegen dan op het platteland, waar het meer achter de gesloten gordijnen gebeurd. Maar alcohol werd vroeger in gevangenissen geschonken werd om gedetineerden rustig te houden. Dat las ik in een boek waar Hitler destijds gevangen zat.

Ondanks dat het giftig is, een ontremmer (expressie) die beter is dan klassieke geneesmiddelen die er vooral zijn om te onderdrukken (repressie). Alcohol kan je dus doen inzien wat onze werkelijke behoeften zijn. Het is een middel en geen doel (Aldus: psychotherapeut Bob Vansant). Verslaving is niet goed, maar de grootste verslaving is die aan de Dea Moneta, de verslaving aan het geld wat ons leven volledig beheerst. Groetjes v Hyperactief

• serine

hyper weet vast nog wel van mijn laatste ex…waar ik bij vandaan vluchte…

die jongen mankeerde het ook in zijn boven kamer…HPV of ADHD…weet ik t wat die mankeerde…(dat is wat hij riep in ieder geval)

die wilde inderdaad geen medicatie…

maar drank…lekker joh een leven met een alcoholist…sorry…maar die knul moest zijn padje maar alleen verder want ik had daar geen zin in..

na mij heeft hij een meisje van 17 zwanger gerpikt…en raakte hij ook nog aan de drugs..dus ook dat meisje vloog weg…had er geen zin in…die heeft haar baby opgepakt en is terug naar dr moeder gegaan..

ach ja…maar ik krijg ook langzaam een beetje het idee…dat hyper vind dat alles beter is dan pillen van een psych als je wat mankeerd :D

nee toch niet het is mij gewoon niet duidelijk wat hyper ziet?….hyper…in zon geval….wat zou zon kerel kunnen doen om zich beter te voelen?

pillen van de psych mag van jou niet

drank van mij niet..

drugs niet van zijn volgende vriendin…maar kennelijk heeft hij wel hulp nodig ;)

wat stel jij voor in zon geval?…oja even erbij vertellen…dat deze man zonder mediciatie van een psych al 3 keer zelf moord heeft proberen te plegen waarvan ik weet…naderhand zal ie vast nog wel weer een poging hebben gedaan.

• Swartdam

Gebruik dat nou niet als bliksemafleider van de eigenlijke discussie Bernadette, want dat is een onderwerp op zich. En ik kom niet van een andere planeet, ….aldus Hyper …..

Ehm even nadenken .. o ja ik weet het weer … wie begon deze topic … o ja en waarover ging die ook al weer .. Een directeur die privacygevoelige gegevens naar buiten bracht over twee jong volwassene die vermoord werden .

Bliksemafleider waar dan .. oja ik weet het weer :D:D;D groetjes van Bernadette

• Swartdam

Jou verhaa lken ik ook Serine en jij kent mijn verhaal …beide ervaringen spreken voor zich . De opmerking “we gaan niet naar een slijterij ” vind ik dan ook zeer beneden alle peil .

Toen ik nog niet zolang hier woonde stopte er ineens een lijkenwagen voor mijn deur . De overbuurman die dus aan eerder genoemde ziekte leed lag al drie dagen dood in zijn huis .

Exvrouw en kinderen hadden geen contact meer met hemomdat hij hun leven tot een hel maakte .

AD krijg je tenminste gecontroleerd en via recept . Dan hebben we het nog niet over wat er gebeurd met diegene die AD slikken omdat er anders wel hele nare dingen kunnen gaan gebeuren .

Maarre Serine ik wil geen bliksemafleider zijn in mijn eigen topic :D groetjes det

• Hyperactief A-P

Het is heel simpel serine zonder in herhaling te vallen. Vraag je nu gewoon eens af waarom steeds meer mensen en jongeren zich k.u.t voelen? Omdat alles in dit land zogenaamd bespreekbaar is, behalve het probleem zelf. Die naampjes en etiketjes maatschappij die het daarmee en met gevaarlijke middeletjes maskeren c.q. in stand houden zorgt voor onderdrukking. Die er geestelijk of fysiek vroeg of laat uitbarsten. Waarom vluchten mensen in middelen? Waarom is die zogenaamde blufbaan en mooiere auto belangrijker dan dat men met zijn gevoelens leerd omgaan?

Kijk naar de cijfers, kijk naar de feiten. We hebben nog nooit zoveel hulpverlening gehad, en nog nooit zo'n grote teringbende. Problemen in de bovenkamer hebben een oorzaak, en zolang die onbespreekbaar blijven dendend deze trein uiteindelijk verder voort het ravijn in. Helaas keiharde realiteit. Ik ken artsen die dingen oplosten, en geëlimineerd werden, omdat ze de farmaceutische belangen schaden… We leven in een juridisch dichtgetimmerde protocolletjesmaatschappij, waar het menselijke uitgesloten is, verwonder je dus niet dat we steeds meer van dat soort problemen krijgen… Ook gebeurd het helaas heel vaak, dat de verkeerden in instellingen terecht komen.

In Rusland hebben ze een meisje dat volledig door haar ouders genegeerd werd gevonden, die zich optrok aan honden en katten en zich ook zo gedroeg. Daar ligt het er dik bovenop, dat die ouders de oorzaak van haar gedrag zijn. Maar al te vaak worden kinderen gekleineerd en geestelijk mishandeld, en komen de mishandelaars er triest genoeg mee weg. En vergeet niet, dat psychische hulp momenteel altijd een etiketje als diagnose vereist, zonder etiket krijgen ze geen vergoeding. Etiketjes lossen niets op, maar maskeren het echte probleem, en dat leverd nieuwe excessen op… Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Jou verhaa lken ik ook Serine en jij kent mijn verhaal …beide ervaringen spreken voor zich . De opmerking “we gaan niet naar een slijterij ” vind ik dan ook zeer beneden alle peil . Aldus: Swartdam.

Eerlijker kan ik het niet maken Bernadette, en dat vindt ik belangrijker dan wat dan ook.

Toen ik nog niet zolang hier woonde stopte er ineens een lijkenwagen voor mijn deur . De overbuurman die dus aan eerder genoemde ziekte leed lag al drie dagen dood in zijn huis .

Exvrouw en kinderen hadden geen contact meer met hemomdat hij hun leven tot een hel maakte . Aldus: Swartdam.

Toch heb jij het ook niet opgemerkt. Toen ik nog niet zolang ergens woonde greep ik wel in een crisissituatie in van vechtgenoten waar de hele buurt buiten stond om maar vooral niets te hoeven missen. Daarnaast hoe kan jij weten of het waar is dat zijn exvrouw en kinderen dat daadwerkelijk aangedaan was. Een verhaal heeft twee kanten, en als je daar zo kort woont dan kun je dat niet weten. En over doden kunnen mensen altijd makkelijk roddelen, want terug praten doen ze niet. Waar waren al die roddelaars toen het op hulp aan kwam? Al was het maar een luisterend oor, wat heel veel kan doen. Nee over iemand praten is ook tekenend voor deze tijd, i.p.v. met, en dat maakt mede deze huidige maatschappij. Groetjes v Hyperactief

• Swartdam

Hoe ik dat kon weten Hyperactief , vrij simpel .

Mijn hulp was zijn hulp en deze hulp had hem voor het laatst gezien die vrijdag ervoor .

Iets minder snel oordelen zou voor sommige niet helemaal verkeerd zijn en die zogenaamde roddelaars had hij uit zijn leven getreiterd .

Alcohol maakt meer kapot dan je lief is , Bernadette

• Swartdam

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2028&i=148882&t=148882

Dit was het onderwerp groetjes van Bernadette