Een directeur van een school Hyperactief heeft beroepsethiek , dat geld net zo goed als zijn /haar leerlingen overleden zijn op wat voor een manier dan ook .Die ethiek houd in dat men zijn /haar mond dicht houd over zaken als cijfers of waar de zoon hulp voor kreeg . Aldus: Swartdam.
Ik heb je net geprobeerd uit te leggen dat bepaalde zaken die normaal onder de wet op de privacy vallen, dat bij rechercheonderzoek niet geldt Bernadette. Ik heb daar nog niet zolang geleden een discussie met iemand die hier beroepsmatig van op de hoogte is over gehad.
De directeur is niet de recherche en heeft dan ook geen info door te laten lekken om het verhaal nog maar smeuiger te maken . Ik ga er vanuit dat het niet de recherche is geweest die dit naar de persheeft doorgelekt . Aldus: Swartdam.
Wie zegt trouwens dat die directeur daadwerkelijk gelekt heeft? Ik heb heel wat reacties gelezen van wat bekenden (inclusief schoolgenootjes) van deze familie/ kinderen verklaarden, het gevaar daarbij is, dat het geen zuivere info kan betreffen.
Ik vind het verachtelijk dat overal de gezichten van de twee pubers te zien zijn . Vandaar mijn koptitel laat ze rusten met respect ,gr Bernadette Aldus: Swartdam.
Daar ben ik het 100% mee eens, welkom in de wereld van internet, waar mensen te pas en onpas in dit soort gevallen alles op het net kunnen zetten, verwerpelijk ja. Groetjes v Hyperactief