Maar er kan ook op een andere manier naar gekeken worden:
Mannen en vrouwen verschillen fundamenteel in de manier waarop ze producten gebruiken. Denk maar aan het feit dat een vrouw eerst de handleiding gaat lezen en een man gewoon wat probeert. Vrouwen kunnen ook beter meerdere dingen tegelijk dan mannen, en mannen kunnen zich weer beter focussing op een ding. Bovendien zitten mannen en vrouwen qua bouw ook anders in elkaar: zo heeft een vrouwelijke voetballer vaker last van knieblessures dan mannelijke voetballers omdat de uitrusting niet goed ontworpen is voor hun bottenstructuur.
Willemijn: ik vind dit echt klinklare onzin wat je hier suggereert. Waarom zouden wij vrouwen zo nodig eerst de handleiding moeten lezen? Denk dat mannen over het algemeen dit eerst doen. Wij vrouwen kijken verder dan onze neus lang is en als ik voor mezelf mag praten: Ik zie dingen altijd eerder dan dat mijn man ze ziet. Ik heb best wel veel ervaring op het gebied van klussen. Heb zelf in de systeembouw mee gewerkt tijdens mijn vorig huwelijk en heb ook wanden geplaatst, geisoleerd, luxaflex tussen dubbelglas geplaatst en afgemonteerd.
Wel eens een beschrijving van een Ikeakast gelezen? Nou ik niet maar gewoon goed inzicht, en je bent al een heel eind.
Wat voetbal betreft: sla het ad de sportpagina's open en zie welke voetballer weer maanden uit de runnig is vanwege knie blessures oid. Dus ook onzin.
Ligt gewoon aan de gesteldheid van de persoon en doet er niet toe of je man of vrouw bent.
Knieblessure kan je ook oplopen tijdens nordick wandelen of weet ik veel hoe dat heet. Maar ook tijdens golf.
vrouwentools die handiger in het gebruik zijn? Tell me more, misschien is het wat voor mijn man