Klusvrouwen

• Michelle

Maar er kan ook op een andere manier naar gekeken worden:

Mannen en vrouwen verschillen fundamenteel in de manier waarop ze producten gebruiken. Denk maar aan het feit dat een vrouw eerst de handleiding gaat lezen en een man gewoon wat probeert. Vrouwen kunnen ook beter meerdere dingen tegelijk dan mannen, en mannen kunnen zich weer beter focussing op een ding. Bovendien zitten mannen en vrouwen qua bouw ook anders in elkaar: zo heeft een vrouwelijke voetballer vaker last van knieblessures dan mannelijke voetballers omdat de uitrusting niet goed ontworpen is voor hun bottenstructuur.

Willemijn: ik vind dit echt klinklare onzin wat je hier suggereert. Waarom zouden wij vrouwen zo nodig eerst de handleiding moeten lezen? Denk dat mannen over het algemeen dit eerst doen. Wij vrouwen kijken verder dan onze neus lang is en als ik voor mezelf mag praten: Ik zie dingen altijd eerder dan dat mijn man ze ziet. Ik heb best wel veel ervaring op het gebied van klussen. Heb zelf in de systeembouw mee gewerkt tijdens mijn vorig huwelijk en heb ook wanden geplaatst, geisoleerd, luxaflex tussen dubbelglas geplaatst en afgemonteerd.

Wel eens een beschrijving van een Ikeakast gelezen? Nou ik niet maar gewoon goed inzicht, en je bent al een heel eind.

Wat voetbal betreft: sla het ad de sportpagina's open en zie welke voetballer weer maanden uit de runnig is vanwege knie blessures oid. Dus ook onzin.

Ligt gewoon aan de gesteldheid van de persoon en doet er niet toe of je man of vrouw bent.

Knieblessure kan je ook oplopen tijdens nordick wandelen of weet ik veel hoe dat heet. Maar ook tijdens golf.

vrouwentools die handiger in het gebruik zijn? Tell me more, misschien is het wat voor mijn man

• serine

;)

• Swartdam

Ehm een tool waar ze meerdere zaken tegelijk uit kan proberen ???

Waarom dat dan ?????

Ik moet er zelf niet eens aan denken . Ben momenteel een schutting aan het plaatsen , het is droog weer dus mijn zaagmachine , mijn boor en mijn accu schroevendraaier liggen buiten paraat . Stel je voor dat ik eerst boortjes moet verwisselen om een schroevendraaier te kunnen gebruiken , gaat me veel te veel tijd kosten , linkerhand pakt de boor machine rechterhand de accu schroevendraaier .

Vrouwen denken vooral praktisch denk ik en een van de meest onpraktische dingen is een multietool dat ding kan n.l kapot gaan en dan heb je nada helemaal niks meer .

Het blijkt overigens wel dat ik teveel mannelijke hormonen in me heb , ik lees nooit de gebruiksaanwijziging , tja zoveel mensen gr Bernadette

• serine

ja

multitasken kunnen wij…breien en praten tegelijk en ondertussen de luier verschonen…(maar ja dan kan je even niet breien….) dus…je hebt nog steeds maar 2 handen…

dus multitool…iets wat twee dingen tegelijk kan?….een boordie zagen kan? hoe moet ik mij dat voorstellen? want de ervaring zal leren dat een multitool veel dingen kan maar niet tegelijk…

daarnaast blijf ik maar die 2 handen houden…boren met een telefoon hoorn op mijn schouder….moment even gaatje boren dus ik hoor je effe niet meer en ondertussen kijk je naar die kleine wat die uitspookt…gaat weer wel…:D

vrouwen die een gerbuiks aanwijzing lezen? dat is een mythe hoor….tegenwoordig hebben de meeste vrouwen daar ook nog maar weinig geduld voor ;)

dus laat eens een idee zien van wat je in je hoofd heb van zon multi tool…geef eens een hint…want ik vind dit natuurlijk wel heel intrassant…

ik heb alleen niet in mijn hoofd denk ik in wat jij voor je ziet…

• Suzan

Sandy schreef:

>

> Ja….en er zijn wel lichtere dingen te krijgen. Alleen, die

> werken vaak maar voor de helft;-)

>

>

> En als je zo nodig die “mannenwereld”in moet, moet je ook

> niet zeuren over zwaar etc……..wordt dan kapster, schaar

> weegt bijna niks;-)

Sorry Sandy je moet nu toch echt eens alles GOED lezen……word wel een beetje moe van je op deze manier, het gaat niet om LICHTER qua vermogen en KLEUR het gaan om GOED gereedschap wat eventueel wat lichter in (LET OP) gewicht kan zijn, of een beter en smaller handsvat, het belangrijkste is dat het goed werkt!!

• Tries

Ik heb kleine dikke handen, maar ben toch echt nog niks tegen gekomen waarvan ik nou denk hmm dat had kleiner gemogen…

Trouwens tipje de zaag van de ikea SUPER!

Van de week 12 coniferen uit me tuin verwijderd

was in een mum van tijd er uit.. bijl hefboomje van een paal en hup er uit!

Gr Tries

• maia

Ik ben dus wel wat tegen gekomen en dat is de heggeschaar.

Daar krijg ik kramp van daar de afstand van handvat en knop net kan.

Dus net wat te ver uit elkaar staat.

Menig merk uitgeprobeerd maar de juiste nog niet tegen gekomen.

Ik vermoed echter dat een fabrikant niet warm loopt om zo iets te veranderen voor die enkelingen.

Maar als er een komt ben ik de eerste die er mee wil werken,ik vind dat nm leuk werk

• serine

die afstand zit daar ook voor de veiligheid..dat je hem niet per ongeluk aanraakt terwijl je staat te kletsen met de buurvrouw ;) daarom is dat.

• serine

je neemt wel de moeite…om zo degenerend te doen tegen onze sandy…

maar niet de moeite om mijn vraag even te beantwoorden?

die er immers ook al stond…toen je deze kat aan sandy gaf.

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2028&i=148768&t=148685

• serine

http://www.kado-uniek.com/images/technisch%20bestek%20site.JPG