Klusvrouwen

• Marjorie

Hoi Suzan,

Goed topic!

Ik ben klein en licht (1.65m en 54 kilo) en ik kan amper passende klusmaterialen vinden. Tuin-/klushandschoenen zijn altijd te groot, mijn handen zijn te klein om normale snoeimessen te kunnen gebruiken. Helmen en brillen kan ik wel vinden en als werkkleding gebruik ik oude spijkerbroeken en andere kleding.

Succes!

• decency

Ik klus altijd met mijn man en ik gebruik gewoon zijn gereedschap. Ik hoef geen barby roze koffer met vrouwen gereedschap. ;)

• serine

er zijn al eens mensen voor jou geweest die gereedschap voor vrouwen en must vonden…

er is ook wel eens wat van op de markt geweest…maar uitgedraaid tot een flop.

je kan namelijk ook een makita pakken…die zijn niet lomp en voor vrouwen makkelijk te gebruiken…het enige wat je er nog aan zou kunnen veranderen is de kleur…maar ehhh vrouwen die een boor vast houden willen echt niet mer een roze boor staan…die willen namelijk gewoon bij de kerels horen…

dus jou idee is leuk…maar zal niet aan slaan net als bij je voorgangers…

er is gewoon geen markt voor..

• serine

:D:D

• serine

p.s wij hebben een metaal fabriek.

• serine

trouwens….als er zon koffer op de zaak staat zetten ze mij nog aan het werk ook …daaaaaaaaaaag :D:D ;)

effe zonder dollen…niemand zit hier op te wachten…domweg omdat je dan gewoon niet serieus genomen word.

ohw dat is dat wijven ding nee hoor daar kan je niks mee…hier miep die is van jou….ik pak wel een echte boor…ga jij maar even spelen met deze @!#$…

ik zie het alweer helemaal voor me…:D

nee hoor…hier is geen markt voor.

• Suzan

Nou Serine je bent er nogal fel op haha, maar toch bedankt voor je reaktie hoor. Ik zelf werk iedere dag met een electrische boor/schroeftol en vind het te zwaar en te lomp, heb al veel merken geprobeert maar voor het werk wat ik doe is niets passends. Maargoed het gaat niet zo zeer om roze schroevendraaiers of l*llig gereedschap, meer dat “we” alles op 1 plek kunnen kopen, nu staat de Dameswerkkleding altijd achterin de catalogus en dan net 1 pagina van de 200 blz.

Een site voor werkvrouwen met ook tips en trics en gadgets, van huis-tuin en keukenklusser tot de vrouw op de bouw.

• Sandy

Roze hamers en tangen? Werkschoenen met bedeltjes????

Ja sorry, ik klus veel, met een vriendin……ik zou nou toch echt wel even willen weten wat het verschil tussen vrouwen klusgereedschap en manneklusgereedschap zou moeten zijn:?:?:?

San

• Sandy

Ik ben 1.47, en 48 kilo….

In het begin had ik inderdaad moeite, totdat een lieve aardige man wat techniek aanleerde (wat klussen betreft) en toen werd het makelijker.

Gereedschap goed gebruiken moet je leren.

San

• Sandy

Als ik een klus heb, zal het mij een zorg zijn of die geklaard wordt door een man of door een vrouw. Maar als er iemand met een roze koffer, (man of vrouw) bedank ik vriendelijk.

Zo zal ik een manicure met rouwranden onder haar nagels ook niet serieus nemen….maar dan wel weer bij het klussen;-)

San