Klusvrouwen

• Sandy

1.57

• Suzan

waarom denk iedereen meteen aan roze ?? ;-)

• Michelle

Ik ben eigenlijk de gene die klust in huis. Als ik op mijn man moet wachten wordt het een 10-jaren plan en daar zit ik niet op te wachten.

Wat is het verschil in hemelsnaam tussen mannen en vrouwengereedschap?

Ik zie daar het nut niet van in. Goed gereedschap is het belangrijkste en of het nou paars,groen of geel is dat dondert toch niet. Je moet gewoon kunnen klussen met goed gereedschap..

• decency

de kleur? Nee vrouwen gereedschap heeft kleinere handvatten e.d.

• decency

zodat de man geen gebruik maakt van het vrouwen gereedschap dus niet in verwarring komt?? :)

• Sandy

:D:D

Ja leuk……..

NOT!

• Sandy

Maar dat is een wedervraag.

Mijn vraag is wat in godsnaam het verschil zou zijn???? En hoeveel makelijker wordt het als je (dure) spullen aanschaft?

Wat is er zinnig aan vrouwenklus materiaal??

Of is dit gewone ordinaire penisnijd, en kunnen we het niet uitstaan dat ook mannen tegenwoordig hun eigen antirimpel dagcrème hebben?????

San

• Da-Is

Ik 1,54 en 48 kilo maar klus met alles van manlief, als ik al iets tekort kom op klusgebied is dit meer de fysieke kracht om soms iets te moeten doen.

Maar goed misschien zijn er inderdaad wel dames die dit gereedschap graag zouden willen hanteren.

• Beate

Valt me op, dat er vaak gesproken wordt over zoete kleurtjes en Barbie-dingetjes. Dat hoeft toch helemaal niet. Het gaat er m.i. om, dat er gereedschap gemaakt wordt dat een beetje beter op de vrouwelijke (meestal kleinere) hand is afgestemd en wat lichter van gewicht is dan de gebruikelijke machines. Wat mij betreft zouden ze ook een beetje minder lawaai mogen maken.:)

Dat zou het leven van deze ik-doe-het-omdat-het-moet-klusvrouw een beetje makkelijker maken.

• Suzan

Beate schreef:

>

> Valt me op, dat er vaak gesproken wordt over zoete kleurtjes

> en Barbie-dingetjes. Dat hoeft toch helemaal niet. Het gaat

> er m.i. om, dat er gereedschap gemaakt wordt dat een beetje

> beter op de vrouwelijke (meestal kleinere) hand is afgestemd

> en wat lichter van gewicht is dan de gebruikelijke machines.

> Wat mij betreft zouden ze ook een beetje minder lawaai mogen

> maken.:)

>

> Dat zou het leven van deze

> ik-doe-het-omdat-het-moet-klusvrouw een beetje makkelijker

> maken.

Jij snapt het!!!!