Klusvrouwen

• Sandy

Nou, geen belang. het gereedschap wat ik nu hanteer voldoet. (ook voor mijn “mannen”)

San

• Suzan

Dan moet je het gewoon lekker op je eigen manier blijven doen San, niemand verplicht je om het met roze of “vrouwvriendelijker” materiaal te doen, ieder zn ding gelukkig, en als alles je zo tegen staat wat ik van plan ben dan denk ik dat je mss beter naar een ander onderwerp kan kijken.Sandy schreef:

>

> Nou, geen belang. het gereedschap wat ik nu hanteer voldoet.

> (ook voor mijn “mannen”)

>

> San

• Sandy

Zijn er dingen die jullie missen in het aanbodspakket, dus een bepaald stuk gereedschap wat typisch voor vrouwen gemaakt zou moeten zijn? Wil een winkel beginnen voor de klussende vrouwen onder ons, weet zelf veel dingen al wel wat in het assortiment moet komen maar stel de mening van buitenaf erg op prijs.

Jou vraag.

Mijn antwoord-> Geen belang, het gereedschap wat ik nu hanteer voldoet prima.

Maar ik denk inderdaad maar even verder te gaan, mensen die het antwoord niet willen weten kunnen mij beter niks vragen;-)

San

• Beate

Sandy, volgens mij wil Suzan jouw antwoord best wel weten, maar één keer je mening erover uitspreken zou toch eigenlijk voldoende moeten zijn. Je hebt inmiddels zo'n vier of vijf keer je negatieve mening gegeven. Laat het nou alsjeblieft genoeg zijn.

• Ellen

Ik ben dol op maar één stuk mannengereedschap…… :D:D:D:D

• Suzan

Beate schreef:

>

> Sandy, volgens mij wil Suzan jouw antwoord best wel weten,

> maar één keer je mening erover uitspreken zou toch eigenlijk

> voldoende moeten zijn. Je hebt inmiddels zo'n vier of vijf

> keer je negatieve mening gegeven. Laat het nou alsjeblieft

> genoeg zijn.

Dankjewel Beate !!

• Beate

Ellen, dat zou een leuke topic kunnen worden :)

• Suzan

anna.m schreef:

>

> Dag Suzan ,wat een leuk initiatief!

> Beroepsmatig is er al heel wat gereedschap door mijn handen

> gegaan ,nou ben ik zelf nog al flink uit de kluiten gewassen

> en heb daar tot nu toe geen moeite mee gehad(.Mijn partner is

> linkshandig en die loopt soms wel tegen problemen aan) .

>

> Met het verstrijken van de jaren nemen je krachten af ,en dat

> ga ik nu een beetje merken .

> Het zou mooi zijn als gereedschap(electrisch) eens wat

> lichter in gewicht kon worden gemaakt en dan natuurlijk nog

> net zo prima werkt .

>

> Misschien heb je hier wat aan .

>

>

> groet anna m en veel succes met je bedrijf

Hoi Anna,

Zou je eens op de volgende link willen kijken? Zou geweldig zijn als je mee wilde werken!

http://www.fundeon.nl/Overige%20downloads/Onderzoek%20Willemijn%20Brouwer.pdf

Groetjes Suzan

• Da-Is

Heb uiteraard ook even op de link geklikt en wat Anna M. schrijft betreffende lichtgewicht is denk ik wel iets wat in de toekomst misschien tot een snellere aanschaf voor de iets oudere dames zou kunnen zijn er vanuit gaande dat deze uiteraard blijven klussen ;).

Ik denk dat het sowieso voor de niet zoveel of nooit zelf klussende vrouw misschien wel een duwtje zou kunnen zijn om het weleens te gaan proberen (de oude rotten in het klusvak hebben zich het klusgereedschap van de mannen al eigen gemaakt).

• Marjorie

Dat bedoel ik ook. Niks roze. Gewoon passend, lichter in gewicht en makkelijker. Ik doe een moord (bij wijze van) voor een goede, lichte en makkelijke snoeischaar!