Het gaat NIET om de kleur
maar er is toch wel degelijk een verschil tussen een lichte hamer en een zware hamer.
met die zware hamer mep je de spijkers er sneller in..dus zal ik toch die zwaardere hamer pakken.
en ook een klopboor is een klopboor..maar er zit wel degelijk verschil in.
er is een reden waarom sommig gereed schap zwaar is.
waarom je beter een zwaardere hamer…of een grotere zaag kan nemen
voor een grote dikke balk zal je liever een grote zaag pakken…je wil immers niet dat dat blad in tweeen scheurd wel?(al is het alleen maar veiligheidshalve) als dat niet uit maakte kon je dat ook wel met een figuurzaagje doen. scheeld nog ruimte in je schuurtje ook.
dus leuk idee hoor licht gewicht gereedschap…maar de zware klussen zal je alvast niet kunnen klaren…zonder geeemer.
men zegt niet voor niets…goed gereedschap is het halve werk
Iedereen heeft het de hele tijd over “roze” hamers, licht gereedschap, speciaal gereedschap voor vrouwen, maar als jullie mijn topic goed hadden gelezen dan hadden jullie gezien dat het daar dus niet om gaat. Het gaat om 1 plek waar je alles kunt krijgen!! Ja ik zal proberen de beste modellen van alles uittezoeken die voor vrouwenhanden (beter) geschikt zijn, en als er specifieke vrouwendingen zijn wat maakt het uit? Is toch voor iedereen een keuze……….Nu is alles op 1 hoop, er zijn toch ook dames-en herenkledingzaken, zeggen we toch ook niet van, oke ik kan ook alles van een vent aan……Hoop dat het nu wat duidelijker is??
gr Suzan
Sandy schreef:
>
> En niet één keer wat het nut ervan zou zijn.
>
> En dat was mijn vraag….
>
> Leuk, iemand met een vrouwen klussen zaak, maar het nut van
> zo'n zaak kan niemand vertellen….zelfs degene die het wil
> beginnen niet:?
>
> San
Maar goed gereedschap, DAT is waar je voor gaat. Daarom hebben wij 2 jaar geleden ook gewoon echt goed gereedschap aangeschaft. Het kost wel wat centen meer, maar als ik een gat moet boren in een betonnen muur, wil ik gaan knakenspul waar ik meer kapot mee maak dan me lief is, waar ik meer kracht mee moet zetten dan nodig is. Daarom ligt er hier in de schuur gereedschap van vd Walt. De bekende geel met zwarte koffers/gereedschappen
Een kind kan de was doen met goed gereedschap.
En ehhhh met een lichte hamer een spijker in hout rammen…schiet mij maar lek maar met 1 tik met een zware hamer, zit ie er bij wijze van spreken al in. Met een lichte hamer moet je tig keer tikken. Effiecient werken is toch ook belangrijk dus waarom meer tikken als je ook met minder af kan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?