Klusvrouwen

• Sandy

Gewoon spam dus;-)

En de winkels van nu hebben prima materaal. Maar goed, ik zal wel enorm sterk en goed zijn met mijn anderhalve meter:D

• Sandy

Materiaal…voordat je straks met Google aan komt zetten……die overigens ook prima winkels in de buurt met goed gereedschap laat zien…..in mijn buurt nog wel;-)

• Sandy

Fijn dat jij je verzetje ook weer hebt gehad. Tis je gegund!

San

• Paul

oh, dat jij er dan humor in ziet ?

• Beate

Goh, ik vond Paul wel grappig en ad rem.

Beetje zuur, Sandy?

• Douce

Alhoewel ik diverse kleine kluskarweitjes kan uitvoeren ben ik geen echte klusser die b.v. met een boormachine etc. aan de haal ga.

Maar mocht ik dat wel doen, zou ik het een enig plan vinden om alles zoveel mogelijk in het roze en paars aan te schaffen. De kleding in het roze en de meeste materialen in het paars. Af en toe een klein, uiteraard bijpassend, bloemetje lijkt me ook niet verkeerd. De Lotus is misschien een optie, dan kan tijdens zo'n karwei ook nog een bepaalde yogahouding worden aangenomen.

Kwam ik ook niet ergens tegen dat multitasken des vrouws is? Nou dat is niet waar, mannen kunnen dat net zo goed als vrouwen, mits ze daartoe de kans krijgen, wat in onze samenleving nog niet is geintregeerd en dan ga je je er ook niet op toeleggen, maar het blijft latent aanwezig. (E.e.a. is psychologisch onderzocht).

Overigens vind ik het nooit gek als iemand, jij in dit geval, zijn nek uitsteekt om een gat in de markt te ontdekken. Dat ik het allemaal wat speels benader en het ook (voor mezelf) niet zie zitten, doet daar niets aan af.

Ik moet nog iets bekennen, de naam van de topic riep bij mij toch een onbehagelijk gevoel op, maar dat zijn andere klussen en daar heb je andere bedrijfskleding en tools bij nodig………………………………geintje:D:D:D

Gr. Douce

• Paul

misschien wel een goed idee om de L ertussen uit te halen, en een spatie tussen de s, en de v. ;-)

• serine

:D:D dit is pas humor ;)

• Swartdam

Pfff ,

Heb mijn dag niet …. weer het verkeerde prikbord :( bernadette

• serine

tijd voor koffie ;)