Reïntegratie trajecten ...

• ABS

Hyperactief A-P schreef:

>

> Vandaag

> in één krant een klein berichtje gelezen, dat het straks in

> de psychiatrie mogelijk wordt om mensen al dan niet ambulant

> gedwongen te behandelen. De criteria… Als je schade zou

> kunnen berokkenen. Dat is een ruim begrip. Oftewel straks

> wordt het plat gezegt gewoon mogelijk om kritische mensen op

> te sluiten in inrichtingen, waar hebben we dat toch eerder

> gezien ???Zoals ik laatst die link naar die 3 delige

> documentaire neergezet heb, zei men in de samenvatting deel 3

> dat men niet op slimme mensen zit te wachten. En dat is

> helemaal juist. Verdeel en heers… Niets is toeval, alles is

> een kwestie van oorzaak en gevolg. Er is nog nooit een gevolg

> geweest zonder een oorzaak. En er is nog nooit oorlog geweest

> zonder een samenzwering…

Dat gevaar is inderdaad aanwezig. En van tijd tot tijd wil ik het toch liever niet geloven. Maar je ziet wel -duidelijk vind ik- dat onze vrijheden worden ingeperkt.

Natuurlijk langzaam zodat het niet veel mensen zal opvallen want dan kun je een volksopstand krijgen …. en daar zijn Regeringen best bang voor. En om dit ‘gevaar’ te voorkomen …. ja inderdaad dan worden er langzaam maar zeker van dat soort beperkende regeltjes ingevoerd die er in eerste instantie vrij onschuldig en logisch uitzien ‘ver van mijn bed show’ voor de meesten van ons.

Wat dat betreft is het net zich aardig aan het sluiten.

Overal maar dan ook overal in onze samenleving hangen tegenwoordig veiligheidscamera's. Zogenaamd voor onze eigen veiligheid maar Big Brother kijkt op dit moment nog mee ==== gezichtsherkenning!!!

Er is technisch enorm veel mogelijk … en die mogelijkheden zullen uiteindelijk ook allemaal gebruikt gaan worden ……… hopenlijk voor een goed doel.

Maar als de verkeerde aan de macht komt?

Van het papiergeld wil men eigenlijk ook af. Onder het mom van het is te gevaarlijk of het is ‘te duur’ … men heeft liever dat je pint of je creditcard gebruikt.

Over een x aantal jaar kan het dus echt zo zijn dat ze het munt&papiergeld afschaffen en dat je alleen nog maar met die middelen kunt betalen.

Op dat moment is jouw hele geldstroom te volgen en te beheersen … vind de Staat jouw een ongewenste persoon dan kan men er dus voor zorgen dat je geen geld meer hebt!!!, door je passen te blokkeren.

'ts allemaal mogelijk en kan bewaarheid worden.

En de geschiedenis leert dat dat met gemak kan gebeuren ….. en dan?

• Douce

Vaak is het beter om niet zo hyper te doen en zo dominant aanwezig; ook nog eens met die dikgedrukte letters. Persoonlijk vind ik je manier van reageren over het algemeen manipulerend en het stokpaardje is intussen uitgegroed tot een ware kudde paarden.

Het zou je sieren een ander iets meer ruimte te geven en minder nadrukkelijk aanwezig te zijn. De boodschap komt toch wel over!

Ook ik vind dat je op mensen die het niet volledig met je eens zijn, dodelijk reageert.

In winkels wordt weleens gevraagd: mag het iets meer zijn?, bij jou denk ik vaak: mag het iets/veel minder zijn. Je bent op de vrouwenpagina en…..lijkt soms wel een oud wijf:)

Arbeid adelt, punt.

Douce*D

• Douce

Mee eens.

Douce*D

• Anna 26-11-2007

Inhoud verwijderd door moderators !!!!!!!!

• Desiree2

poeheee ik had het niet zo kunnen verwoorden maar ik denk er zeker wel zo over. dank hiervoor

• Desiree2

ik noem het dwangmatig een ander zijn/haar zienswijze bijna willen opleggen, want het is in mijn ogen niet eens meer een discussie

• Hyperactief A-P

Inhoud verwijderd door moderators !!!!!!

• Hyperactief A-P

Wie zijn “ze” ??? Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Dus pakweg 200.000 banen en meer dan 2 miljoen mensen die aan de kant staan daarvan vindt jij dat die minimaal 1,8 miljoen mensen niet moeten zeiken :?:?:? Waarvoor denk je dat uitkeringen en een sociaal stelsel uitgevonden zijn :?:?:? Groetjes v Hyperactief

P.S.: Denk je dat dat uitgevonden was als er werk genoeg was ???

• Hyperactief A-P

Ik kan dit heel kort verwoorden ABS, David Rockefeller zei: Alleen kleine geheimen dienen bewaard te worden, grote geheimen worden bewaard door publiek ongeloof… Dat is waar je ook hier meer dan eens tegenaan kijkt. Je maakt één terechte opmerking, en kan precies voorspellen dat de azijnzeikerds als strontvliegen in een bos op de paardestront afkomen. Ga maar eens Googlen of zoeken op de critici of ze ooit een normale discussie gevoerd hebben en/ of vragen gesteld hebben, en je weet gelijk waarom ik zo fanatiek reageer. Groetjes v Hyperactief

P.S.: Omdat ik alleen wat met echte denkende mensen heb…