Net wat ik zeg, klachten die zelfs bij veelvuldig onderzoek niet te verklaren zijn. Meer specifiek, mensen die altijd klagen en ziek zijn, maar wel kunnen beunhazen of anderzijds klussen. Ik laat ook heel duidelijk merken dat dit vaak ten koste gaat van de mensen die wel willen maar de kans niet krijgen.
Beroeps steuntrekkers eigenlijk hetzelfde. Wel kunnen werken maar dat niet willen ongeacht wel werk. Aldus: Iso.
Er bestaat sociale recherche voor frauderende beunhazende uitkeringstrekkers, en ik denk dat de meerderheid van de bevolking daar dezelfde gedachten over heeft. Maar deze posting gaat over uitbuiting, niet over een uitvergroot percentage mensen wat de boel flest. Die mediaberichten dienen als het rijp maken voor afbraak van bestaande regelingen. Tegen die tijd dat jij daar achter komt of het zelf nodig heb is het te laat, dus laat je geen rad voor de ogen draaien, met dit soort uitvergrote beelden…
Daarom moest er ook ingegrepen worden.
Ik zal het iets makkelijker zeggen.
Voor profiteurs vind ik het een goede oplossing. Aldus: Iso.
Je snapt weinig hoe dingen in de praktijk werken, want de meeste mensen die deze golfballen schoon moeten maken zijn geen profiteurs maar mensen met een uitkering die gedwongen worden dit te doen op straffe van hun uitkering, en daar ging het om. Voor fraudeurs bestaan sancties en strafrecht…
Die golf overvallen…….??????
Ik kan niet goed opmerken wat jij daarvoor als reden ziet maar ik kan maar weinig redenen bedenken die een misdaad verontschuldigen. Aldus: Iso.
Ik verontschuldig niets, ik weet van een politici dat het een feit is als er in voorgaande jaren hard bezuinigd werd, de justitie begroting sterk opliep. Oftewel een gegeven…
Waarom zou een alleenstaande ouder niet kunnen of hoeven te werken ?
Er zijn mogelijkheden genoeg zonder dat de kinderen daarvan de dupe worden. Aldus: Iso.
Omdat die keuze er is, zelfs nu de krediet crisis nog niet volledig zichtbaar is, zijn er veel meer mensen met een uitkering dan vacatures voor volledige banen. Dat wordt door de massaontslagen alleen maar erger. En er gaat heel hard bezuinigd worden, want de staatsschuld is naar ongekende hoogten gestegen. Dus zul je net als in de jaren 80 weer heel veel loze kreten over zogenaamd werk en die luie uitkeringsgerechtigden gaan lezen… Groetjes v Hyperactief