Betaald babyverlof

• Fleur

sorry Ynid,niet de laatste…ik ben nml. net thuis van mijn werk,kinderen in bed en moeders achter de pc:D

• ElviraUK

Melissa, denk jij dat mensen die zorgverlof krijgen, of zwangerschapsverlof, ouderverlof of wat voor verlof dan ook, lekker met een tijdschrift op de bank zitten? Kopje thee erbij?? Dacht het niet!

• Nicole

Dag Ziezootje, ga je weer consuminderen :)

• Nicole

Als ze het zelf leuk vinden voor een dagje, ok daar heb ik niets op tegen maar als vaste oppas als pa en ma de hele week werken wel.

Het opvoeden en verzorgen hebben opa's en oma's al achter de rug, nu is het tijd voor ontspanning en dat moeten de kleinkinderen voor hun zijn en niet hun dagelijkse kost.

Ik heb er ook geen probleem mee als ik eens een keertje zou moeten oppassen op een van mijn kleinkinderen maar het moet geen regelmaat worden.

• Nicole

Het zou niet best zijn als mensen aan jou een voorbeeld zouden moeten nemen. Wordt er nergens meer gewerkt.

• Hetty

Laten we maar geen voorbeeld aan jou nemen, dat lijkt me geen positief idee.

• Douce

Nou……….Repelsteeltje, ik ben dat niet van plan. Mijn leven is heel wat gezonder, vrolijker en dynamischer zonder jouw ethos.

Douce*D

• melissa

Ach ja en dat jullie datzelfde beeld hebben van werklozen maakt niet uit he?

• purk

alsjeblieft zeg!

ik denk dat mijn leven een stuk vrolijker en optimistiser is!

Ik zeik in ieder geval en heel stuk minder!

We genieten van vakanties, en w werken allebij, zodat we ook nog geld leveren voor diegene die niet kunnen werken.

zou voor geen goud jou als voorbeeld nemen!

• Moira

Jouw uitlatingen hier bevestigen in ieder geval een groot deel mijn vooroordelen over bijstandsvrouwen.

Werkloos worden kan helaas iedereen overkomen, maar in de slachtofferrol blijven zitten is een keuze. Pak jezelf eens bij elkaar, geniet van de dingen die je wél kunt, kijk niet naar wat een ander heeft, zou je leven een stuk aangenamer maken.

Ik heb een mooi leven als alleenstaande, werk 28 uur per week , heb een auto ( tweedehandsje bijna 7 jaar oud ) , geniet van mijn 5 poezels, die ik kwalitatief hoogwaardig voer kan geven en alle (medische) zorg die zij nodig hebben, kan regelmatig uit eten met vriendinnen of andere leuke uitstapjes, koop genoeg nieuwe kleding, woon in een klein stulpje, maar ben gewoon gelukkig met mijn leven. En ja ik ga eigenlijk niet op vakantie maar ben gelukkig met een dagje kano-en in de natuur, lekkere hapjes en drankjes mee en genieten van het zonnetje samen met wat goede vrienden in de zomer.

Groet, Moira