Betaald babyverlof

• Desiree2

nou okee hou der nu maar over, op vrede op aarde en laten we iedereen accepteren zoals die is want elk mens is anders en iedereen heeft zo zijn rugzakje waar die mee moet leven, misschien heeft melissa wel een reden waarom ze niet wil werken dat gaat mij niet aan en dat gaat niemand aan, de instanties hebben zo hun manieren om met deze mensen om te gaan, dus laat het maar aan die instanties over.

• Da-Is

Een discussie is helemaal goed maar als er meningen door anderen hun strot geduwd gaan worden dan speelt er een ander verhaal, respect hebben is wijsheid maar ja dat kan niet iedereen opbrengen voor zijn medemens.

• melissa

Wat bedoel je precies? Ik heb je trouwens verder niet gezien in deze discussie. Nogmaals ik ben van mening dat welke topic ik dan ook open er constant op de persoon gespeeld gaat worden ipv dat mensen met argumenten hun mening kracht bij zetten!

• Da-Is

Heb bewust niet gereageerd in deze topic maar me wel geirriteerd, jij voelt je door bepaalde reacties aangevallen maar misschien moet je dan je eigen reacties eens als lezer teruglezen want je bent erg principieel in je standpunt en dat mag maar voel je dan niet aangesproken als mensen hun mening geven die echt niet altijd op de persoon zelf gestoeld zijn.

• Nicole

Ach ja en Ziezootje mag de overhand weer hebben met haar negativiteit. Ben blij dat de mods haar nu eens openlijk een waarschuwing hebben gegeven.

• purk

We zijn het niet eens met jou mening,

heeft niets met jou als persoon te maken

• melissa

Ik voel me totaal niet aangevallen maar het stoort me enorm dat men elk onderwerp keer op keer op mij wil betrekken en persoonlijk wordt, terwijl de helft wat hier geroepen wordt (met name door de Purks en de Nicoles) helemaal nergens op gestoeld is. En al zouden mijn ouders voor hun kleinkind zorgen of wat dan ook dan gaat dat niemand verder wat aan, en dan wordt hier gedaan alsof ik daar persoonlijk verantwoordelijk voor ben!

• Petr@

Laat ze toch l*llen melissa.

Je zou het idee krijgen dat degenen die zo over jou praten, het zelf allemaal zo goed voor elkaar hebben ………… :?

• Nicole

Joh Petra, kan jij een kijkje nemen in mijn (gezins)leven dat je het allemaal zo goed weet?

Knappppppppppppppppppppppppppppppp

• Sandy

Nope, geen oma…..

Maar wel heel erg zeker wetend dat ik never en nooit wat tegen mijn zin zal doen..nooit!

Zeker niet oppassen waneer mijn kinderen dat zouden verwachten….

……..en ga er maar vanuit dat ik heel duidelijk ben naar mijn kinderen, blowen een keer alla…………….maar geen goedkope kracht van mij maken. Ik ben namelijk hun moeder, misschien ooit oma van hun kinderen…maar geen simpele huisvrouw die dat soort klusjes maar voor lief moet nemen.

San