Zulke dingen interesseren mij allemaal erg weinig en ik heb geen rijbewijs dus heb op alle gebieden dan al een “achterstand”. Je bent voor anderen (want je kan niemand eens rijden) en werkgevers dan vaak totaal niet interessant.
Je weet niet half hoe je wordt afgemaakt op allerlei fora als je zegt dat je geen werk hebt, naar de achtergronden hiervan wordt nooit gevraagd. Het is alleen maar verder in de shit trappen wat de meesten doen! En ik kijk al helemaal niet naar anderen of wat anderen doen, dat interesseert me geen ene fluit. Denk je nu echt dat ik een plasma-tv ga kopen en op vakantie moet omdat de buren die ook hebben of dat ook doen en dat soort dingen, nou echt niet!!
Het is andersom. Velen hebben geprobeerd jou uit je isolement te halen, maar je trapt naar alles en iedereen. Niet jouw beeld van de wereld IS de wereld, die is iets ruimer en genuanceerder. Ook jij kunt daarvan profiteren en genieten, dat ligt altijd aan de mens zelf.
Mijn oprechte wens voor jou is dat je in 2008 gaat leven c.q. genieten van het leven. Niet dankzij alles, maar ondanks alles.
Douce*D
Ik heb mijn rijbewijs ook al een heel half jaar , maar ben in mijn vele sollicitaties nog nooit afgewezen vanwege het niet hebben van een rijbewijs. Ik heb bij verschillende organisaties gewerkt en gesolliciteerd, wilde ik wat verder van huis werken, keek ik eerst of ik daar wel met OV kon komen. Waar een wil is, is een weg. Ja, als verkoper in de buitendienst kom je niet ver zonder rijbewijs, maar er zijn genoeg banen waar je je rijbewijs helemaal niet nodig hebt.
Groet, Moira
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?