Betaald babyverlof

• melissa

Ja ik baal er ook van dat alles op de persoon wordt gespeeld, terwijl ik gewoon een discussie heb willen openen over dit onderwerp!

• purk

Dus jij mag vakantie opnemen wanneer je wilt, en als een gezin op vakantie wil, is dat een luxeprobleem:S

en ik loop dat net zeiken?

tsjaaaa, als dat discussieren is

• melissa

Ik ga nooit met vakantie, dus ik heb dat probleem niet. Zouden velen een voorbeeld aan moeten nemen, lekker thuisblijven!!

• Nicole

Opa's en oma's horen geen oppasser te zijn, die horen te genieten van hun kleinkinderen en niet zorgen ervoor. Een keertje oppassen een avondje ok maar als dagelijkse oppas voor werkende ouders, nee dat gaat er bij mij niet in.

Van die vergoeding weet ik Angelique :)

• Nicole

Zo denk ik er ook over Angelique.

• Nicole

:D:D:D

• Tries

Er zijn opa's en oma's die het geweldig vinden, ken er meerdere..

Wij zouden het niet willen, altijd al gezegd wij hebben die keus gelukkig

er zijn omstandigheden genoeg te noemen die in een leven kunnen gebeuren waarbij het niet anders kan.

Zo ken ik een gezin hier vlak bij waarvan de moeder 1,5 jaar geleden is overleden

Vader is 10 uur minder gaan werken dagverblijf is niet haalbaar

dus passen opa en oma een paar keer per week op en doen dit met liefde.

gelukkig ook een paar vrienden en vriendinnen die helpen ook kunnen ze hier terecht als dat nodig is.

Soms heb je die hulp nodig…

Tja Babyverlof denk niet dat dat er ooit door komt….

gr Tries

• melissa

je hebt niet eens een eigen mening….

• Fleur

dat klopt Melissa,ze willen graag de hoogopgeleide vrouwen fulltime aan het werk hebben,en ik zie om me heen dat dat ook veel gebeurd.

Ikzelf ben erg blij dat ik gewoon thuis bij onze kinderen heb kunnen zijn:D

• Fleur

dan maakt het toch ook niet zoveel uit wanneer je vakantie hebt:?

En als er rechten zijn zijn er ook altijd plichten!