een ieder......

  • Hyperactief A-P

    Bij jou, oftewel dat zeg je goed Bernadette, maar die junk ziet dat anders, dat was wat ik bedoelde. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief A-P

    Dat is wat de media je voorgehouden heb Desiree2, als je daar de feiten over wilt lezen, dan kan ik je onderstaand boek (zie link) aanbevelen, van een psychiater die zijn nek tenminste nog uit durft te steken tegen de gevestigde belangen en onzin in. Groetjes v Hyperactief

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2352&i=3175&t=3174

  • Desiree2

    volgens mij heb ik dat niet nodig daar ik al geruime tijd met gebruikers van harddrugs werk. en dus mijn eigen conclusie kan trekken op basis van wat ik meemaak :?

  • Desiree2

    en de inzichten van die psychiater zijn zijn eigen inzichten en worden niet door iedereen ondersteund

  • Hyperactief A-P

    Kijk en hier heb ik nou een hekel aan Desiree2, je oordeelt al nog voor je een letter gelezen kan hebben van dat boek. Deze man durft als één van de weinigen precies te vertellen waar de schoen wringt. Een junk is niet ziek en zielig, en een verslaving komt niet zomaar aanwaaien. Dat komt door mensen die verkeerde keuzes maken. Iemand onder die omstandigheden beroven is niet ziek en zielig maar gewetenloos… Als jij met dit soort gasten werkt, en ze ziek en zielig behandeld, dan houdt je deze waanzin in stand… Groetjes v Hyperactief

  • Desiree2

    tja dat is jou kijk op deze kwestie, ik heb mijn eigen kijk hierop nog niet uitgebrfeid geventileerd, en heb daar ook geen zin in. er zijn veel mensen die hiervoor hebben gestudeerd en aan hen laat ik het verder over.

  • Desiree2

    maar jij durft je boekenwijsheid hier stellig te ventileren maar ik zou zeggen ga die boekenwijsheid eens in de praktijk toetsen, daar zijn vele mogelijkheden voor aanwezig, daarna wil ik je nader spreken, laten we dat afspreken

  • Hyperactief A-P

    Mijn reactie en dat boek is gebaseerd op de praktijk. Als je jezelf ook maar enigzins in alleen het boek verdiept had, dan had je dat ook kunnen weten. Lees de beschrijving nog maar eens op die link over deze gevangenisarts… Tot zo ver even, nu moet ik andere dingen gaan doen. Groetjes v Hyperactief

  • Desiree2

    Boekenwijsheid daar is je reactie op gebaseerd, maar dat is je goedrecht en ik ga verder niet hierover met je in discussie

  • Swartdam

    Duhhhhhh!!!!!!!!!

    De eerste joint , de eerste pil , de eerste fles en ga zo maar nog een tijdje door …hadden ze genoeg keuze om de weg terug te bewandelen .

    Elk mens heeft een keuze wat dit onderwerp betreft , zolang ze nog in staat zijn om keuze,s te maken .

    Het is een feit dat ze dikwijls slachtoffers zijn van hun eigen keuzes , dat maakt het nog geen ziektes . gr Bernadette