een ieder......

  • Paul

    ze zijn eigenlijk niet vergelijkbaar : fout van mij om vrouwen te vergelijken met voetbal.

  • Paul

    de ideale man bestaat niet. Maar ik begin nu wel te blozen. ;-)

  • serine

    met of zonder ballen :D

  • Tries

    Ja hoor!……….

  • Hyperactief A-P

    Oké dank je wel Moos, het antwoordt was geheel volgens verwachting. Groetjes v Hyperactief:)

  • Hyperactief A-P

    Is geen schande hoor Desiree2, het innnerlijke gevoelsleven is in de huidige Westerse maatschappij verdrongen door de technocratie. Ik las laatst een mooie uitspraak in een boek wat hier dieper op inhaakte. Daarin werd gezegt dat hele kudde's krankzinnig werden om vervolgens één voor één weer bij zinnen te komen.:D Ik vond en vindt deze uitspraak (weet even niet meer zo gauw in welk boek ik dat gelezen heb) zo toepasselijk voor deze tijd, je hoeft alleen maar om je heen te kijken wat er allemaal gebeurd. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief A-P

    Klopt helemaal serine, maar mijn insteek hierboven ging over de ethiek bij mensen. Een junkie om even een voorbeeld te noermen, denkt ook dat die de wereld verbeterd als die een vette knip van iemand te pakken heeft.:D Maar daar is niets ethisch aan. Groetjes v Hyperactief;)

  • Dikkertje Dap

    ben blij dat ik aan je verwachtingen heb voldaan!!!!

  • Swartdam

    Een junkie om even een voorbeeld te noermen, denkt ook dat die de wereld verbeterd als die een vette knip van iemand te pakken heeft …. aldus Hyperactief …

    Herstel: hij verbeterd zijn eigen wereld …. want hij staat enkel maar stil bij zijn volgende shot . Verbeterde wereld houd bij mij nog altijd positiviteit in en het jatte van een ander zijn eigendom is enkel voordelig voor een gewetenloze junk , groetjes Bernadette

  • Desiree2

    Sorry maar een Junk is niet gewetenloos maar een zieke medemens die door zijn ziekte anderen kan duperen