een ieder......

  • serine

    ik weet in iedergeval dat het niet handig is waneer een vrouw ballen heeft en even wil rollen met haar partner :D

  • Desiree2

    hahahahahaha LOL

  • miranda

    Fantastisch als vrouwen ballen hebben, alleen heel jammer als ze erover opscheppen. Pech als vrouwen geen ballen hebben, maar prachtig als ze tevreden en bescheiden zijn.

  • Desiree2

    KREK BINGO

  • decency

    Misschien zijn er wel vrouwen met “verborgen ballen” ;)

  • Dikkertje Dap

    In mijn beleving hebben alle vrouwen ballen, om het maar zo te zeggen!!! Een gezin, het liefst nog werken, koken voor vrienden die gezellig is ff langs wippen, dus wat dat betreft had de vrouw beter met ballen geboren kunnen worden in plaats van de man (lol)………

  • Dikkertje Dap

    dacht al dat het aan mij lag……. Sorry Hyper…. maar ik ga er verder niet op in.

  • Dikkertje Dap

    En die kapsones is terecht hoor. Als iedereen zo over opvoeding en het gezinsleven dacht; juist dan zou de wereld er wat vriendelijker uitzien.

    Je kinderen opvoeden conform de waarden en normen. Helaas schort het er nog wel is aan. Als iedereen jou gedachtengang zou hanteren, dan zou iedereen wat milder tegenover elkaar zijn, wat menslievender voor de zieke mens. Klasse!!!!!

  • decency

    Nee want als een vrouw ballen zou hebben, op de plek waar de man ze zou hebben, zouden ze mooi in de weg zitten met de bevalling :)

  • Paul

    jullie worden een beetje bal-lorig ;-)