financiele hulp....

• Beate

desiree2 Schreef:

——————————————————-

> het moet en KAN anders dat weet ik zeker, ik heb

> ook wel ideeen daar over, wat zijn jullie

> gedachten/ideeen erover

Voor zover ik weet, is er al een zeer positieve actie aan de gang, namelijk het verstrekken van microkredieten aan vrouwen, die zich zelfstandig willen maken. Schijnt erg goed te werken, met name omdat het aan de vrouwen persoonlijk wordt verstrekt en niet via de desbetreffende regeringen loopt.

Helemaal stoppen zou betekenen nóg meer honger en leed in de derde wereld.

• desiree2

overal veel scholen en ambachtscholen neerzetten, voor kinderen en volwassenen, educatie is de weg naar een beter leven.

microkredieten aan vrouwen is okay maar in mijn ogen moet je de mensen als eerste scholen, scholen en nog eens scholen, en geef ze daar dan 3 x daags een voedzame maaltijd want op een lege maag kun je niet leren. Zet er fabrieken neer voor werkgelegenheid. Leer de mensen zelfredzaam te worden

• serine

dit riep ik 9 jaar geleden al

• annelies gld

EErst voedsel, dan de rest

En de regeringen daar zijn vaak corrupt dat is het ergste

• desiree2

JUIST dat bedoel ik

• serine

ja ik snap ook niet waarom men daar maar mee door blijft gaan hoor…zijn ze hun geld moe ofzo?…mogen ze het ook aan mij geven…(:D

• desiree2

het is zo gemakkelijk om andermans geld uit te geven (onze belastingcenten in dit geval) je moest eens weten wat er aan geld allemaal over de balk wordt gegooid door de overheden in dit land

• serine

ja en de rest van het geld wat van ons word gejat..word geschonken aan amerika om hun oorlogen te kunnen voeren..

• serine

oja..en we schenken onze jongens er ook bij als exstraatje

• serine

jip want je gaat er heen met een aantal geiten…je leert ze de geiten de hoeden…en dat je jongen kan krijgen…waardoor je weer te eten hebt..(dat lijken ze te snappen en dat gaat dan goed)

je gaat een maand terug op famillie bezoek…naar nederland..

je komt terug…en ze hebben ALLE geiten opgegeten..

(dus ja je moet erbij blijven)