financiele hulp....

• desiree2

aan derde wereld landen moet in mijn optiek gestopt worden want het is nu wel bewezen dat na 65jaar dit soort hulp niet werkt, hoe denken jullie hier over

• Dikkertje Dap

Oeps dees, daar zeg je me wat….. Wat mij betreft mag de klimaattop stoppen.

Alle hoge heren komen met hun eigen vliegtuig aanvliegen en worden vervolgens allemaal stuk voor stuk met hun eigen bolide naar de plaats van bestemming gebracht. Dat noem ik nog is een staaltje van nutteloos bezig zijn.

DD

• Nel

En wat ze allemaal opvreten is niet normaal ,:X en uitstoot aan co2met vliegtuigen en auto's

• Dikkertje Dap

Dat bedoel ik dus Nel…… is toch te zot voor woorden. Dan liever de 3e wereld steunen ipv die achtelijke klimaattop. Grrrrrrrrrrr

• serine

wij maken het niet meer mee maar er komt gewoon weer een ijstijd aan..dus die klimaat stop is zo en zo zinloos..

maar de mensen die dat zeggen…deskundigen…willen ze niet horen….want dan kunnen ze geen geld meer lospeuteren van de vervuilers..

• desiree2

mijn vraag ging niet over de klimaat herrie maar over 65jaar sponsering van onze gelden aan 3de wereldlanden , welke al 65jaar geen soelaas bieden behalve dat de mensen die in de betreffende regeringen zitten, zij worden er rijk van maar het gewone volk ziet er dus al 65 jaar niets van terug. Dus mijn stelling is STOPPEN met ons geld te gooien in een bodemloze put

wat vinden jullie hier van?

• Nel

Helemaal mee eens

• Dikkertje Dap

(td) het is nog nooit anders geweest, welke discussie we ook aanhalen!

• desiree2

het moet en KAN anders dat weet ik zeker, ik heb ook wel ideeen daar over, wat zijn jullie gedachten/ideeen erover

• Nel

Zelf brengen en er bij blijven