hoe verpak ik ze nu ??????

• decency

Als je nog es foto's ergens moet plaatsen, is dit een hele handige site, je kunt hem gewoon uploaden en het bovenste url copieren en plakken http://foto.jouwnieuws.nl/

In elk geval leuk om te lezen dat moeders helemaal happy was met haar dag!

• Bern@dette

groetjes Bernadette

• Bern@dette

• decency

Je gaat toch niet zeggen dat je je moeder deze hebt gegeven??? Maar het plaatje staat er.. kind kan de was doen :)

• decency

prachtig hoor! Kan me voorstellen dat ze er blij mee is.

• Bern@dette

Nee joh ….

Whahahah das de mijne daar maak ik de Betuwe en verder onveilig mee .

Een kleinzoon vond wel dat zijn oma met de tijd mee moest gaan en wilde percé een sieraadje voor haar kopen .

Dat werd dus een navelpiercing :D:D . Mijn moeder had het niet meer . Rare familie hé , groetjes en bedankt voor het lesje in foto,s plaatsen Bernadette

• Bern@dette

En ik weer blij dat ik de foto,s zelf kan plaatsen , thanks groetjes Bernadette

• decency

Dit is de makkelijkste manier. Soms wilde het wel eens gebeuren dat ik een plaatje direct van het internet op een forum plakte maar dan veranderde het plaatje in een 18+ plaatje en dat was net niet de bedoeling, dus alle plaatjes/foto's e.d. die ik plaats sla ik op en plaats ik via deze website.

• decency

Wel hip een oma met een navelpiercing, daar zal ze de blitz mee maken ;)

• ¥ Lotje ­­¥

lolllllllllllllllllllllllllllll

alle oudjes op een scooter . van de week zei ik nog tegen mun man . Denk dat ik eens een scooterje koop hahah…….. . Met de auto zijn die kleine afstanden niks , je zit er net in en je moet er weer uit . Fietsers gaan soms vlugger door de plaats dan auto,s . . Maar tegen wind in fietsen heb ik geen zin . Een elektrische fiets . vind ik dan weer niet nodig want zo veel fiets ik ook niet dat ik die elektrische fiets er uit kan halen . Dacht zo:: gemak dient de mens en zat te denken aan een scootertje . hahaha lolllllllll X(Mooi dingentje trouwens .