hoe verpak ik ze nu ??????

• Dikkertje Dap

stomme vraag misschien, maar waarom prik je onder “borderline”???

• Bern@dette

Bedankt allemaal voor de felicitatie,s .

Mijn moeder wordt tachtig , mijn vader in december 85 . Een hoge leeftijd , groetjes Bernadette

• Bern@dette

Hoi hoi ,

Ben nog steeds bezig .

Het idee van Decency om ze “in te zagen ” vond ik o.a erg leuk . Ook het taart idee . Maar de potjes van de viooltjes en de hoeveelheid zijn te groot . Jammer .

Met steeds kleiner worden cirkels die je op elkaar stapeld wordt het een gigantische taart of een te grote cirkel .

Nu ben ik een 8 en een o aan het uitzagen die verf ik dan geel en in een of twee grotere dozen , beplakt met cadeaupapier van de kleur van viooltjes plaats ik de viooltjes allemaal door elkaar .

Het feest wordt gegeven in een zaal dus daar moet ik wel ff rekening mee houden , dus plantenspuit meenemen en nathouden .

Het is wel een super vrolijk gezicht en ben er best gelukkig mee . Al moet ik zeggen dat de kosten die er allemaal bij komen ik zo snel mogelijk tracht te vergeten , je hebt maar een mams groetjes Bernadette

• Bern@dette

Hoi Dikkertje Dap ,

Nee is geen stomme vraag maar even dus niet opletten van mij .

Ik was op een van mijn pagina,s dus borderline dingen aan het aanpassen en in mijn haast vergat ik dat ik niet goed ingelogd was , dom dom . Heb het even aangepast .

Excuses , groetjes Bernadette

• annelies gld

Ben er zuinig op, ik heb mijn ouders al meer dan 25 jaar niet meer !

• Bern@dette

Lijkt me verschrikkelijk .

Ik heb wel ouders die nog redelijk actief zijn . Mijn vader heeft weer een boek geschreven wat dus 17 oktober gepresenteerd wordt .

Als je tegen hem zegt doe wat rustiger krijg je steevast het antwoord : van werken ga je niet dood , tja , groetjes Bernadette

• Dikkertje Dap

Geniet ervan det, mijn vriend is op zijn 18e wees geworden. In de morgen ging zijn vader in de middag ging zijn moeder. Heerlijk als je nog van je ouders kunt genieten

1

• Bern@dette

Jemig Dikkertje ,

Dat van de ouders van je vriend is werkelijk verschrikkelijk .

Kwam dat van de schok dat zijn moeder s"middags overleed na de dood van haar man , groetjes det

• Dikkertje Dap

allebei kanker……

• decency

Wat je ook doet, het gaat vast geweldig worden en wij willen natuurlijk wel en foto van je creatie zien he?

Ik wens je in elk geval een hele fijne dag en de hartelijke felicitaties