hoe verpak ik ze nu ??????

• annelies gld

Verschrikkelijk

Ouders zijn toch vaak de mensen die onvoorwaardelijk van je houden

Ik voelde mij ook wees, toen ze beiden stierven, terwijl ik toch al 2 kinderen had

Maar ik had oudere ouders, was de jongste

Ze zouden nu 109 en 104 geweest zijn, en ik ben 62

• Dikkertje Dap

Ouders zijn enorm belangrijk. Mijn vader is overleden toen ik 18 was (ben nu 39), ik droom er wel is over dat mijn moeder overlijdt. Foei, foei, foei, wat een nachtmerrie. Ik ben ook enorm trots op mijn vriend, ondanks dat het voor hem al meer dan 30 jaar geleden is. Hij heeft geen broers en geen zussen, dus schoonfamilie heb ik niet!!!!

Als ik het verhaal wel is vertel aan vrienden of bekenden valt de mond steevast open. Tsjeetje allebei op dezelfde dag en aan dezelfde ziekte.

Hij heeft fo'to's van de begrafenis, die heb ik onlangs gezien. Heel bizar om een vader en een moeder naast elkaar te zien liggen in een kist. Wij zeggen daarom ook steevast tegen elkaar “geniet ieder moment” het kan zo over zijn.

Liefs DD

• decency

Bernadette, Gefeliciteerd en ik wens jullie een hele fijne dag!

• greet

wal een beetje laat maar gefeliciteerd met je moedertje.

80 een hele leeftijd en ik hoop dat ze nog lang bij je mag blijven.

leuk idee dat kadoo.

hoe vond ze het trouwens.

groetjes greet

• paul

van mij ook gefeliciteerd !!

• Nicole.

Heb je gelijk in Annelies, ik heb alleen mijn eveneens 80 jarige moeder nog, mijn vader is a.s. november 2 jaar geleden overleden :(

• Dikkertje Dap

:)-D Ook namens mij.

Liefs DD

• Patricia

Heee bernadette, gefeliciteerd was ze er blij mee?

Gr Tries

• ¥ Lotje ­­¥

Hoi

Hele leeftijd , gefeliciteerd .:)En wat vond ze er van .??

Ben wel een beetje benieuwd

Groetjes , Lotje

• Bern@dette

Was ik aan het proberen om een foto te plaatsen wat natuurlijk weer niet lukt :D .

Ze was er harstikke blij mee ik had de viooltjes trapsgewijs geplaats .

Kijk mam ze staan in een tribune jou allemaal aan te kijken was mijn commentaar . Al haar kinderen en kleinkinderen hadden er wel voor gezorgd dat het een onvergetelijke dag was voor haar .

Bedankt allemaal voor de felicitatie,s , groetjes Bernadette