sinterklaas

• serine

haha jaaaaaaaaaaaaaa zie je :D:D

maar ehh

http://vrouwen.startpagina.nl/prikbord/6862180/6862189/re-bah#msg-6862189

dit jaar blijven wij thuis geloof ik …omdat wij met ons mega project bezig zullen zijn..begin november krijgen wij de sleutel ;)

• Agnes

Ach, ik ga me niet meer ergeren.

Sinterklaas doen we niet (meer) aan.

En wat betreft de tuincentra en hun kerstspullen: ik doe weer ideetjes op, dan hoef ik niks te kopen en knutsel zelf wel wat in elkaar.

En zo kom ik de komende donkere maanden wel door.

Gr.

Agnes

• melissa

wij geloven niet meer in sinterklaas en vinden de gevulde speculaas lekker;

wie houden we dan voor de gek door het niet te kopen :S

• moucheke

Hoi

Dat is met alles zo.Kerstgerief of de kerstmarkt begint al rond 15 oktober 10 weken voor de kerst. Je bent kerstsfeer al beu voor kerstmis begint

Winterkleding ligt al vanaf 1 augustus al in de winkel.Zomerkleding in februari en als je pech hebt en je hebt een winterjas nodig dan vind je hartje winter geen jas want de zomerkleding ligt al in de winter

Men zou beter zoals bepaalde kledingmerken elke maand naar behoefte van de consument mens en de seizoenen kleding aanbieden

De winkel moet minder ineens inkopen en de consument komt regelmatig naar je winkel

Wij zijn zo bezig met de toekomst dat we het heden bijna vergeten en dat is een spijtige zaak

Voor mij sinterklaas welkom rond 15 november dan heeft hij alle kindjes de handjes geschut en kerstman welkom na 6 december als de sint terug in Spanje zit -:)

Moucheke