sinterklaas

• Dikkertje Dap

Ik erger mij vreselijk aan het feit dat de sinterklaasspullen alweer in de winkel liggen!!!! Pepernoten, koeken, noem maar op, uit principe koop ik het niet. Mijn vriend kwam van de week thuis met lekkere dikke speculaas “sint”genaamd. Nog even en we kopen de kerstballen in juli, wat zijn we doorgeslagen zeg… en wat verdient men er een hoop aan. Ik heb nog vakantie en wordt nu al geconfronteerd met december. Belachelijk!!!!!

DD

• decency

eh…. ik zag 2 weken geleden de kerstballen al bij de Action liggen! Belachelijk!

• ???zoeff ???

op 8 augustus zag ik bij de action de eerste kerstballen liggen

• annelies gld

Helpt niet ,gebeurt elk jaar weer

Toen mijn kinderen klein waren ,hebben wij (ouders) al een soort ludieke actie gehouden ,tegen dit verschijnsel

Het helpt niks

Kinderen raken in verwarring

Onze zonen vroegen dan of ze de schoen mochten zetten

• paul

nou, ik zag gister in de supermarkt een heel schap volliggen met suikergoed, en pepernoten e.d…….

waar moet dat toch heen….. ben er maar gewoon langs gelopen ;)

• greet

ik zie ook al de sinterklaas dingen in de supermarkt.

hen nog niks gekocht al ziet het er wel verleidelijk uit.

ik ga dit weekend naar intratuin ben benieuwd of er al kerstspullen zijn.

groetjes greet

• serine

en ieder jaar…word er weer een discussie geopend…over het feit dat die rommel al in de winkels ligt..

daar erger ik mij net zo hard aan…als aan dat die zooi weer in de winkels ligt ..:D

ach ja…zag m staan die topic…laat me raden het gaat weer over de winkels en hun verkoop artikelen…

verdomd als het niet waar is…:D

je doet er niks tegen…het is niet anders..

• Dikkertje Dap

Oeps, mijn geheugen laat me zeker in de steek dat we dit vorig jaar ook al besproken hebben ::o

Ik zal het volgend jaar niet meer doen.

:D'

Liefs DD

• serine

:D

ik weet niet meer of jij toen ook de dader was hoor…;)

maar je hebt gelijk hoor…ik vind het ook belachelijk..,het sprookje sint en kerst word zo wel een beetje verpest voor de kleintjes,…

normaal liet je ze 2 weken thuis als je boodschappen ging doen….nu kan je ze inprinciepe drie maanden daarvoor al niet meer mee nemen naar de winkel

• Dikkertje Dap

>:D< Ik weet ook niet meer of ik het boetekleed moet aantrekken….

In navolging op de bezuinigingen, de crisis en noem maar op blijf ik het onbegrijpelijk vinden. Vorig jaar werd er ook record aan sinterklaas- en kerstinkopen gedaan. Het stuit mij enorm tegen de borst dat het tegenwoordig zo “opgepimpt” wordt. Ik heb zelf geen kinderen, maar dan nog……… alleen al uit principe doe ik nergens aan mee.

Zullen we is kijken hoe we er volgend jaar tegenaan kijken X( Dan beloof ik je dat ik het topic over de feestdagen weer open :D

DD