sinterklaas

• serine

>:D< en dan lees ik het geheid weer ..:D

• petracs

Joh, als iedereen zo zou denken zou het niet al in augustus in de winkels liggen. Maar er is genoeg volk wat het wél koopt, want een winkelier maakt echt geen ruimte in zijn schappen als die spullen niet verkopen maar maandenlang blijven liggen.

Kwestie van vraag en aanbod, het basisprincipe van de economie.

• Channah

Aan dat ‘basisprincipe’ gaat een fase vooraf, namelijk het door de aanbieder (fabrikant, winkelier etc.) kweken van behoeften bij de consument. Dat geldt overigens niet alleen voor kruidnootjes, andere sinterklaaslekkernijen en kerstartikelen. Maar je hebt gelijk, als de consument daar niet intrapt is het gauw afgelopen met het aanbod.

• serine

ik trap er dus niet in…NIET 1 PEPERNOOT zal IK kopen…al jaren niet…

dat zijn december aan kopen…pas als de sint in het land is en eerder niet

• serine

ik maak ze dus gewoon wijs dat dat geen echte pepernoten zijn…deze zijn gemaakt door de fabriek van de supermarkt…en niet door de pieten zelf..

die je in je schoen vind zijn door de pieten gemaakt…dat zijn de echte…en die zijn veeeeeeeeeeeeel lekkerder..

• petracs

Ik vind ze het hele jaar door prima te eten.

• Channah

Geen probleem dus.

• Patricia

Jep precies!!!!!

Ook hier niet eerder… wie dat wel doet tja

Ik hou wel van tradities, dat is er dus 1 van ;)

• Nicole.

Mmmmm ……….. ik kon de marsepein aardappeltjes toch niet laten liggen :D

Onder het mom “gekocht voor mijn zoon” die ze nog niet heeft gegeten, maar de zak zit nog wel dicht.

Voor hoe lang nog (:D

• Nicole.

Tegen de tijd dat je geen “gelovers” meer hebt kan je er mss een keer eerder van gaan snoepen (:P)