Ach ja dat kan natuurlijk ook :D

• Bern@dette

En aangezien botontkalkig bij mij in de familie voorkomt is mij dit advies ook gegeven Paul maar of ik het lekker vind (:P) maar ja wat moet moet , groetjes Bernadette

• paul

nou eerlijk gezegd vind ik warme melk ook helemaal niet zo lekker, ik heb hem het liefst zo uit de koelkast , of koeltank……

En het is eigenlijk ook helemaal niet mijn bedoeling om deze discussie tot alleen maar melk te beperken hoor, de overgang is natuurlijk

veel meer dan dat……

Mannen hebben daaar geen last van, hoewel ik momenteel wel een beetje in een midlifecrisis zit :(

• serine

jullie snappen er ook niks van he….:D

warme melk drink je met suiker ;)

• serine

succes det.

ik ben nog niet in de overgang…maar ik heb er nu al een hekel aan…naar aanleiding van wat ik bij vrouwen heb gezien..

de een heeft het nog erger dan de ander ..:(

• Bern@dette

Zeg dat ……… slapeloze nachten bijv….gr Bernadette

• Bern@dette

En het schijnt jaren te duren . Bovendien schijn je psychisch ook een klap te krijgen omdat je op een gegeven moment geen kinderen meer kunt krijgen . Daar heb ik nou net geen last van , gr Bernadette

• Bern@dette

Sterkte Zoeff ,

Van en vriendin weet ik wat dat inhoud zij moest binnen een maand alles achter de rug hebben . Haar hormonen maakte kankercellen aan . En dat is echt zwaar ….. wat klaag ik dan , groetjes Bernadette

• ???zoeff ???

wel nee joh dit is voor jou lastig

ik ben een jaar geleden geholprn en der aardig aan gewend

ik heb me gewone leventje weer aardig op gepakt en denk er eigenlijk ook niet veel meer aan trug

ja net ff als ik naar het ziekenhusi moet maar das al

ben weer lekker aan het werk doe me dingen enz enz

• An

Warme (zo héét mogelijk) melk met anijssuiker … en dan is dat witte spul ineens nog lekker ook :D

• An

Bovendien schijn je psychisch ook een klap te krijgen omdat je op een gegeven moment geen kinderen meer kunt krijgen .

Dat is dan net hoe je in het leven staat, Bernadette.

Over 2 weken wordt mijn baarmoeder verwijderd en kan ik op 31 jarige leeftijd geen kids meer krijgen. Ik vind dat gegeven totaal niet boeiend omdat ik 3 gezonde kinderen heb en ik de kwaliteit van mijn leven belangrijker vind dan een “ding” waar ik mijn vrouwelijkheid aan af zou moeten meten. Als je sowieso geen kinderen kan krijgen is weer een ander verhaal natuurlijk. Maar als je 1 keer in de overgang zit heb je toch wel een leeftijd dat je dat achter je hebt gelaten.