En aangezien botontkalkig bij mij in de familie voorkomt is mij dit advies ook gegeven Paul maar of ik het lekker vind () maar ja wat moet moet , groetjes Bernadette
nou eerlijk gezegd vind ik warme melk ook helemaal niet zo lekker, ik heb hem het liefst zo uit de koelkast , of koeltank……
En het is eigenlijk ook helemaal niet mijn bedoeling om deze discussie tot alleen maar melk te beperken hoor, de overgang is natuurlijk
veel meer dan dat……
Mannen hebben daaar geen last van, hoewel ik momenteel wel een beetje in een midlifecrisis zit
Bovendien schijn je psychisch ook een klap te krijgen omdat je op een gegeven moment geen kinderen meer kunt krijgen .
Dat is dan net hoe je in het leven staat, Bernadette.
Over 2 weken wordt mijn baarmoeder verwijderd en kan ik op 31 jarige leeftijd geen kids meer krijgen. Ik vind dat gegeven totaal niet boeiend omdat ik 3 gezonde kinderen heb en ik de kwaliteit van mijn leven belangrijker vind dan een “ding” waar ik mijn vrouwelijkheid aan af zou moeten meten. Als je sowieso geen kinderen kan krijgen is weer een ander verhaal natuurlijk. Maar als je 1 keer in de overgang zit heb je toch wel een leeftijd dat je dat achter je hebt gelaten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?