Nog grappiger…
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik kook nooi zelf! Daar heb ik een partner voor die het veel beter kan dan ik. Ik heb er dus ook geen last vanm en die keer dat ik zelf kook ook niet want ik ben gek op eten! Wat de dame met haar web-mistress betreft, wat een boel shit (of op zijn oud engels BULLSHIT). Ik vind dat u nogal belerend over komt en das (dat is, in fatsoenlijk nederlands) heel vervelend voor mensen. Ik stoor me daar persoonlijk ook wel aan.Er is namelijk een hele groep mensen in nederland die moeite hebben met lezen en schrijven (dyslexie) en die boort u hiermee aardig de grond in. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg, was een uitspraak van een heel slimme vrouw.
Gegroet.
wij koken allebei,ligt er maar helemaal aan wie zin heeft.
Soms kook ik wat vroeger op dagen dat dat kan,dan heb ik later wel weer trek.
Ook koken we altijd voor meer dan één dag, de rest in de vriezer dus allebei geen zin dan kan je altijd wat opwarmen,de trek is dan nog niet weg.
Als ik echt geen trek meer heb na het boven de pannen hangen, eet ik later en soms dan ook gewoon een soepje of een broodje bapao. Dan is het andere voor de volgende dag.
Blablabla…
Oudbollig praten en zonder fouten schrijven maakt niet dat je slim bent. Dan heb je overduidelijk Nederlandse les gehad in een tijd dat de lessen hier in Nederland nog echt goed te noemen waren. Helaas is er de laatste jaren behoorlijk achteruit gegaan als het om de kwaliteit gaat van bv Nederlands. Maatschappelijk zijn we wel wat vooruit gegaan. We zetten ons meer in voor de lagere bevolkinggroep, zijn wat minder druk met het moeten van onze kinderen. We hebben ondertussen natuurlijk ook heel ander soort problematiek. Sja, en dan kun je jezelf afvragen…..Wat is belangrijk..dat ik foutloos schrijf, of dat ik wat begrijp van het maatschappelijke in dit leven…..
Foutloos schrijven maakt je niet leuk, maatschappelijk gevoelig zijn maakt je een topper(tu). Dat belerende gedoe vind ik namelijk maatschappelijk gezien behoorlijk asociaal gedrag. Zeker op een openbaar forum. Maar goed, buitenbeentjes zul je overal vinden..ook hier. Helaas.
San
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?