etenslust

• An

Helemáál geen last van :D

Tenminste, niet bij de dagelijkse maaltijd.

Wel met uitgebreide diners, omdat je dan wel vaak dingen voorproeft.

• An

Als je nog eens bloemkool eet, kook het dan beetgaar en zet het dan in de oven met wat geraspte kaas en lekkere kruiden erover. Dan heb je geen last van die “kooklucht” van de bloemkool.

• An

Bij ons betekent de “ik kook vanavond” van mijn man > Mac Donalds (blègh!!!!) of de chinees.

Binnenkort word ik geopereerd en dan moet hij 6 weken lang koken *lol*…. de vorige keer dat hij sla klaarmaakte (hij zag het aan voor andijvie omdat ik het alvast gesneden had) heeft hij het gekookt!!!! Een ei bakken dat kan hij nu eindelijk wel…. maar de eerste keer dat hij dat deed was het van onder zwart en bovenop rauw… da's al een kunst op zich natuurlijk :D

Die man van mij heeft er totaal geen feeling voor en meestal komt dat goed uit, omdat ik dol op koken ben. Maar soms is het ook wel erg lastig….

• Adnil

Vroeger herkenbaar nu niet meer.

• Bern@dette

Ben blij dat je het met me eens bent dat het een zeer verwarrend stukje is om oud engels en het moderne web met elkaar in verband te brengen .groetjes Bernadette

• Channah

Waarom dan wél webmaster en niet webmistress?

• Bern@dette

Even mijn eerdere reactie herhalen:

Ik heb er echt geen moeite mee hoor Channah met dat mistress gedoe . Geeft een beetje het respect wat we eigenlijk zouden moeten krijgen D: Ik hou wel van de Engelse mentaliteit .

Dus nogmaals of we nu masteren of mistress het zal mij om het even zijn . Er zijn belangrijkere dingen . Sommige noemen me nog wel bij mijn naam , ach het zaql mij een zorg zijn , groetjes Bernadet

• Channah

In mijn reactie op Paul had ik het niet over jou maar over sommige beheerders. Lees maar: http://vrouwen.startpagina.nl/prikbord/9598136/9599076/re-etenslust#msg-9599076

• Sandy

X(

Whahahahahahah te grappig……

• Sandy

Ja..heel herkenbaar.

Oplossing->een ander laten koken.

:), ik heb het vooral met warm weer. Ach, zolang je geen ondergewicht hebt, is weinig eten echt niet slecht. Je lichaam roept wel weer als het ergens behoefte aan heeft.

San