Misschien zitten ze wel hier op het kattenprikbord en hebben ze dit meegekregen :D:D
Halloooooo schoonmaken….. ben je helemaal gek. ik heb het vroeger ook gedaan. had oppashuizen en kon altijd eerst gaan poetsen. ben toen kritiser gaan kijken naar mijn oppashuizen want ik wilde wel in een schoon huis terecht komen en niet in een zooi waar ik eerst kon beginnen met opruimen en schoonmaken.
T is uitgepraat. het is natuurlijk hun huis,dus ze moeten het zelf weten..
Zij vond het niet erger dan n gemiddeld studentenhuis en tja, ze werkte fulltime ‘dus’geen puf meer.
Hij had wel zoiets van ‘goed dat t eens gezegd wordt’en schaamde zich wel had ik t idee en ze hadden ‘ruim’plannen.
Wij zijn inmiddels milder geworden in opstelling en twijfel of we tuttige knarren zijn..maar als ik me de gorigheid bedenk schuif ik dat weer meteen opzij.
Onderkoeld is t hele contact wel,al was het na ‘t hoge woord’ toch wel weer gezellig.Ik moet gewoon leren dat ik anders inelkaar zit en dat aan moet geven,zonder me daar lullig over te voelen. Dan gaat t best goed.
Ze hebben een heerlijke vakantie gehad, een leuk kadootje meegenomen voor de zorgen en hun zijn op hun manier gek met hun dieren,al is het niet mijn manier…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?