Zo triest.

• Sandy

Tries, ik zeg ook niet dat ik het goedkeur, ik zeg dat die man een vreselijke kortsluiting heeft gemaakt. Door weed kan dit niet komen. Dit is een stukje eigen verantwoording. Helaas zullen we nooit weten of er geoordeeld wordt al dan niet.

Ik heb het vreselijk te doen met de slachtoffers en hun familie. Ik heb het ook vreselijk te doen met de nabestaande van de dader…..

Het zal je “vriend”maar wezen, waarvan je echt niet aan het zien komen dat die zo door kon draaien….om verlies van een baan……………….:-(

Overigens vond ik de beelden 1 keer zien ook genoeg, en het filmpje van RTL 4 smiddags waar plasjes bloed stroomde vond ik geen enkele toevoeging geven.

San

• Tries

Weet ik San, was mijn mening wat ik gaf over wat de media hier dan over schrijft en vrienden denken te weten…

Nee door weed geloof ik ook nooit dat dit kan komen

gr Tries

• Swartdam

Tegen een vriend had hij zich een maand geleden uitgelaten over de uitzichtloze toestand van zijn leven , geen baan , geen huis .

Niets maar dan ook niets rechtvaardigd moord….maar deze man moet de wanhoop nabij geweest zijn en totaal niet beseft hebben wat de gevolgen waren van zijn daad …Zijn familie daar gaat ook vooral mijn medeleven naar toe ,gr Bernadette

• Tries

Dat kan ook niet anders Det….

Verschikkelijk ook voor zijn familie deze mensen zijn ook voor de rest van hun leven getekend

• serine

hij is kennelijk een van de slachtoffers van de huidige economie.

de een gaat naar de voedselbank…de ander draaid door.

de ander gaat eerst naar de voedselbank en draaid daarna pas door…en sommige nooit.

zo zijn we allemaal weer anders.

wij kunnen niet veroordelen.

iemand met een gezond verstand zou dit nooit doen…volgens zijn omgeving is het altijd iemand geweest met een gezond verstand…

alleen was hij kennelijk mentaal niet zo sterk…zoals wij van iedereen zouden verwachten.

misschien eens een goed moment om daar eens over na te denken..want hoeveel mensen voelen zich net zo machteloos en uitzichtloos als heb…maar blijven net het gezonde verstand behouden om niet tot zon daad te komen?

inderdaad het zal je partner zijn…die ineens door draaid…net als die vele vaders die hun gezin omleggen omdat het financieel niet meer te trekken is en daarna zelfmoord plegen…

dan staan wij toch ook met open mond te kijken en ons af te vragen…WAT IS DIT ZEG…

vermoedelijk een zelfde soort kortsluiting.voor ons niet te bevatten.

maar in en in triest.

je zal maar ineens je gezonde verstand verliezen en door draaien…dat is toch erg?

een groot drama…zowel voor de onschuldige slachtoffers…als voor de dader.die dus net zo goed slachtoffer is…alleen op een andere manier

terug draaien gaat niet meer.

en veroordelen heeft geen zin…

dat is net zo iets als een gek veroordelen over het feit dat hij gek is.dat heeft allemaal geen enkele zin.

• Sandy

Daar kaart jij een hekel punt aan Serine.

Hoe goed kijken we daadwerkelijk naar onze (beste) vrienden? Hoe begaan zijn wij met onze “medelanders”?

Nogmaals, ik keur deze actie niet goed, maar ik ben ook geen voorstander van voedselbanken. Nood maakt deugt, en in nood kan men soms niet deuggelijk handelen:-(

• serine

ik weet hoe makkelijk je als gelukkig mens..door een ongelukkig toedoen van een ander..of om iets buiten jou schuld..ineens in een hel kan belanden.

ik weet ook hoe moeilijk het dan is om je gezonde verstand te bewaren.

en kan ook begrijpen…dat niet iedereen zo sterk is..

heeft dat met mentale kracht te maken? of ,met of iemand het bespreken en uiten kan? of met dat iemand een goed netwerk heeft?

of met wat iemand in het verleden al dan niet op zijn bordje heeft gehad wat hem maakt tot hoe sterk of juist niet ,hij nu is?…

allemaal factoren die meewegen…

valt dus niet over te oordelen…tenzij je een koe in de kont wil kijken.

ik veroordeel hem niet…ik betreur het wel.

en het is verschikkelijk wat er gebeurd is.

• Sandy

Niks aan toe te voegen…….

San

• Swartdam

Niet te vergeten de bekrompen meedogenloosheid van de mens .

Rijd je nu in het merk van de betreffende auto word je daarop afgerekend en uitgescholden .

Voor wie daar boven kan staan is het weer een voordeel de auto is gezakt in prijs .

Bij gebrek aan info en foto,s van de man ,plaats men maar een foto in de kranten die er op lijkt .

En als toppunt op de dag dat deze man overlijd word er door een rioolomroep bij de ouders aangebeld . Totaal respectloos …. de familie is ook in rouw….Dit verbaasde me nog het meest , groet Bernadette

• Sandy

Mensen die plaats in hun hoofd hebben voor dat soort acties, zijn niet in rouw, die zijn sensatie belust:-(