;-)
Waren mijn gedachtes meteen toen het gebeurde……wat is er in godsnaam gebeurt dat deze man zo'n kortsluiting kreeg????
:-(
Hoi
Inderdaad het is vreselijk wat er bij jullie op Koninginnedag gebeurd is
Soms vraag je af wat bezield zo'n mens enfin onmens om onschuldige mensen de dood in te jagen. Jaren geleden was het Pim Fortuyn
In België onlangs in een kinderkribbe jaren geleden in Antwerpen vrouw en kind dood en de andere vrouw gewond. Er lopen wandelende tijdbommen van mensen rond denk ik
Nu iedereen is al eens gefrustreerd door o.a politiek of met andere dingen maar om dan aanslagen te plegen voor je geloofsovertuiging of gefrustreerde zijnde dat begrijp ik niet
Enfin in België gaan ze voor 21 juli al extra maatregelen nemen
Innige deelneming voor jullie Nederlanders
Viviane uit België
http://www.elsevier.nl/web/10232600/Nieuws/Nederland/Karst-Tates-wilde-wraak-op-beveiligingswereld.htm
Tja als het verliezen van een baan dit mag rechtvaren
Hij zou nooit een aanslag op de koningin hebben willen plegen dat zou hij nooit doen, volgens een vriend…….Nee wel mensen/burgers de dood in jagen dat maakt het minder erg??!!!!!
Zouden sporen van wiet aangetroffen zijn maar kan ook van weken geleden geweest kunnen zijn,
Helaas is de man dood antwoorden zullen de slachttoffers en nabestaande nooit meer krijgen….
Het was een hele verdrietige dag. Mijn vriend stond 500 meter verderop. Die is trompettist en moest spelen voor de koningin. Ik zat uiteraard voor de buis en zag het gebeuren. Ik heb gelijk gebeld, maar het netwerk lag acuut plat.
Gek als je zoiets ziet dat je hersenen niet acuut registreren wat er aan de hand is. Je ziet plots een hoop afschuw, mensen, ambulances, reanimaties. Het is verschrikkelijk……. Ik ben er eigenlijk nog steeds een beetje beduusd van eerlijk gezegd.
DD
Hoi
Soms stel je de vraag in welke wereld leven wij. Zijn we zo bezig met onszelf en niet met de medemens?Alles moet snel,snel op je werk aan de kassa enz…
We zitten precies in de rate-race
We hebben het financieël beter dan onze ouders maar zijn we gelukkiger??
Vroeger hadden ze geen wasmachine maar nu doen we bij wijze van spreken onze kleding 1x aan en hup de wasmand in. Vroeger hadden ze zondagkledij (was nog in de jaren 1960) Ik ben van 1956 dus je kreeg nieuwe kleding rond kerst, pasen en met het einde schooljaar om je rapport af te halen. Dat was ook een plechtige bedoening
Soms zit je (ik) in een dual gevoel the good old days of the future
We kunnen even mijmeren over het verleden maar dat is voorbij en we moeten uiteindelijk naar de toekomst kijken.Ikzelf hoop en zet me toch in het mate van het mogelijke om een klein beetje te helpen voor een betere wereld
Luisteren; verdraagzaamheid enz… kleine dingen maar als ieder van ons het doet raken we een eind ver
Viviane
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?