Zo triest.

• Agnes

De vlag is naar binnen gehaald.

Geen feestdag meer voor mij.

Deze beelden vergeet je nooit meer….dat kleine meisje dat door de lucht vloog.

Wat moet je verder zeggen.

Sterkte voor de nabestaanden.

Sterkte voor iedereen die erbij betrokken zijn.

Helaas niet voor de dader, ik kan er niks aan doen.

Er is een dader, dat is duidelijk.

De optocht had 20 minuten vertraging en hij reed precies op het moment /tijd door de afzettingen heen.

Wat een verdrietige dag.

Agnes

• Swartdam

Verschrikkelijk ……

Geen woorden voor ,gr Bernadette

• Desiree2

zelf denk ik dat de dader een zieke geest heeft, triest voor de mensen die er bij betrokken zijn op welke wijze dan ook, geen woorden voor

• decency

Het is diep en diep triest, hoe 1 persoon zo gek kan zijn. Volgens de kranten gaat het om een keurige man die in de beveiliging werkte, pas ontslagen was en overdag cursussen volgde. Het is zo vreselijk voor de slachtoffers, de mensen die er naast stonden, ik zat zelf al met verbazing te kijken op het moment dat het gebeurde, ik kon niets uitbrengen dan verschrikt voor me uitstaren naar het beeld wat op m'n tv verscheen. Kon.Beatrix was ook zeer aangeslagen, de prinsen en prinsessen waren getuigen van het ongeluk, ik vrees dat deze dag nooit meer zo feestelijk gevierd kan worden als deze vandaag begonnen was. De prinsesjes van Maxima en W-A zouden vandaag ook voor het eerst verschijnen op het bordes, we zaten toch allemaal voor de tv om dat beeld mee te maken. Het is gewoon te erg voor woorden!

• decency

ik schreef “waren getuigen van het ongeluk” moet zijn, waren getuigen van het drama.

• Sandy

Al die trauma's die te verwerken zijn………………..

Vreselijk.:-(

• Beheerder

Verschrikkelijk en wat een verdriet en ellende.

• greet

vreselijk dat dit is gebeurd.

ik zat tv te kijken en het zag er echt leuk uit.

normaal kijk ik eigenlijk nooit maar ik zat lekker koffie te drinken en dacht ik zal eens kijken.

triest voor alle mensen die zo genoten van deze dag.

vreselijk voor alle mensen die dit treft.

groetjes greet

• serine

met armoede loopt niet alleen de liefde de achter deur uit…

maar duidelijk dus ook je verstand.

• Tries

Verschikkelijk…………………………….