Jij bent dus van plan vanaf je 65e oud te zijn.
Ik zweer het je at ik op die leeftijd echt nog randgroepjongeren groepen kan draaien…zo snel laat ik mij niet als oudje uitmaken…
San
Ja precies, en dat wordt dan enkel erger.. Kunnen we weer heerlijk gaan klagen dat er zoveel mensen uit andere landen worden gehaald, voor de betere banen…om de simpele rede dat hier dan geen een echt goed opgeleide huisarts is…offe…vaklui, leerkrachten etc…..
Nogmaals, we moeten allemaal ons steentje bijdragen, ook de ouderen onder ons….we kunnen het niet op laten lossen door onze kinderen, omdat onze generatie een puinhoop heeft gemaakt, mogen hun ervoor gaan werken zeker….
dacht het niet.
Jaja…ik weet…jullie hebben dat niet gedaan, was de politiek blablabla….
Nou, ik neem mijn stukje eigen verantwoording, draag mijn steentje bij, en werk gewoon twee jaartjes door……
San
Zeker weten en ook al heb je dan Arthrose, versleten rug of hernia, aangemeten schoeisel en steunkousen vanwege vochtophoping in je benen/voeten, beginnende dementie, een echtgenoot of kind wat hulp behoeft,reuma enz.enz.
Zal jou wel lukken, je doet gewoon een beroep op die randjongeren, toch ? ;-)
Iso
sandy ik ben 36 heb al 8 jaar last van artrose en weke delen reuma
2 jaar terug borstkanker gehad waar ik ook nog beperkingen van heb …
hoe denk jij dat ik me lichamelijk nu voel dan ?? en dan zou ik ook nog tot 67 moeten werken ik red het nu net
oke tis een uitzndering denk ik dan maar
mijn huisarts is heel duidelijk jij leefd in het lichaam van een 80 jarig persoon
maar weet je ik werk en met plezier
der zijn der zat die bij de pakken neer gaan zitten en niets doen
Mwah…ik geloof niet dat die twee jaar zoveel snelheid zal brengen. tel daarbij op dat ik uit ene familie kom die lang jonge genen heeft.
Neuh, ik geloof niet dat ik een achterlijk seniel oud wijf ben die gehandicapt is op die leeftijd….
Ik wordt dan gewoon langzaam wijze vrouw, die haar steentje bijgedragen heeft, ipv een oud zeurend mens…met versleten weet ik veel wat….klagen alleen al maakt snel oud…wisten jullie dat???
Sandy
Zoef, ik ben gezond. Ik verwacht ook niet dat mensen met een “ziekte verleden” doorwerken. Laten we wel zijn…65 is dan al best een hele hoge toren. Ik zeg ook niet dat het moeten is. Ik hoop dat het zover niet gaat komen. Dat mensen die echt niet kunnen aan de slag moeten. Dan maar gezonde mensen twee jaar door laten werken.
Sandy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?