**** bericht aangepast*****
Zie huisregels
Moderatieteam
Helemaal mee eens Iso
Ook zegt het gewicht alleen helemaal niets ,ook de bouw (tenger,fors en zoals hier al genoemd ,de lengte spelen allemaal mee .
maatje 40/42 pas ik in ieder geval niet in
Ik ben geen taart vretend monster ook van zweten heb ik geen last .
Voor een jasje heb ik voor de breedte (let wel geen dikte ) in de schouders zeker maat 48 nodig .Kortom ik ben een gelukkig stevige,forse vrouw .
groet anna.m
Nou tegenwoordig is de tendens niet meer een maatje 36/38 maar 40/42.
de mannen willen wat om vast te houden te hebben. ben je van nature slank mooi mee genomen.
Ik zelf ben 1.71 lang weeg 82 kg en ben beetje bij beetje minder aan het wegen. Dat komt door sporadisch te snoepen, Geen alcohol en gezonde tussendoortjes. !x warm eten opscheppen en dan meer groenten dan rijst.pasta/aardappelen.
frietjes eten we 1x in ongeveer de 2 weken meer dan genoeg vind ik want nadat ik het gegeten heb heb ik er weer spijt van dus doen we nu 1 kleine zak friet voor 3 personen maar omdat dochterlief ook nog meer eet omdat ze in de groei is krijgt zij nog wat twisters( krulfriet) erbij. We hebben hier meer dan genoeg aan. je hebt dan toch friet gegeten en niet eens zoveel.
verder wandelen met de hond , fietsen ipv de auto, stevig doorstappen als je aan het lopen bent en natuurlijk fitnessen. ( eigen apparaten hier thuis)
Door mijn hoge bloeddruk en migraine die ik tegenwooridg om de dag krijg ben ik nog beter gaan opletten op wat ik doe.
Gisteren kreeg ik een compliment dat ik zo goed was afgevallen. Aan de weegschaal zie ik het niet. Aan mijn kleren merk ik het weer wel en de reacties van mijn omgeving doen mij weten dat ik op de goeie weg ben.
en zeer slank betekent niet dat je er als mens mooier op wordt.! ik geloof niet dat elsje heeft begrepen. Jammer…… er is zoveel te doen in de wereld en dan dit soort reacties. Kan en wil er niet zoveel mee.! Om zo een reactie neer te zetten tsja, zegt dat wat over jou? In deze wereld zijn mensen genoeg die meer dan te eten willen hebben, en die niets voor handen hebben. Elsje, meid, wat jammer!
DD
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?