Waar kan ik die foto's zien? Wil het wel vergelijken… met m'n geheugen dan, alwaar het korte koppie nog in staat.
Douce*D
Zo werd ik altijd doodmoe van die plantenspuit…..
->Nee, dat wil ik niet, zo trek je het uit het natuurlijke en als het opdroogt zit het maf, eerst goed stijl maken, dan knippen, en goed kijken waar die pluk in mijn nek heenvalt, anders zit het morgen stom. En boven alles, opzouten met die spuit, mijn haar knip je droog! Als zo'n 20 jarig meiske dan zegt is niet zo, kan ze opstappen, en komt niet aan mijn haar!!!!!
Mijn ervaring is trouwens (zeker met lang haar) dat kapsters met een Oosterse achtergrond, net iets beter werk afleveren, niet alleen met kapsels, zo ook met wenkbrauwen epileren. Ik heb een vaste kapster, die precies weet wat ik wil. Op de kapper moet je niet bezuinigen;-)
Geen goedkope kapper meer met leerling kapsters voor jou dus????
San
Ja een geweldige liefhebber, Anaconda een reptielenwinkel in Schiedam hahahaha. Geen hond wilde ze kopen via Marktplaats, dus toen maar naar de winkel gegaan waar ik de muizen voor ze kocht en hij deed in het begin een beetje moeilijk, zat al vol maar ja toch genomen uiteindelijk. Mis ze nog steeds niet, ze waren leuk om naar te kijken maar verder heb je er toch niets aan en de familie is helemaal happy, wat hadden ze toch een pesthekel aan die slangen en ze waren er allemaal poepiebang voor
Nou jij nog, hoop dat je een liefhebber vindt voor je snakes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?