waarom zeg ik niks bij de kapper??

• ^^Jeannette^^

Verweggisstan ???? whoehaha!

• Douce

Is dat korte koppie weg? Je gaat toch niet beweren dan je lang grijs haar hebt he?

Dat vind ik n.l. geen porum, sorry. En geverfd haar………..ook geen prum….haha.

Dus..gewoon een kort grijs koppie!

Douce*D

• Annelies 47

Woon je niet meer buiten Nicole/ met dieren zoals de leguaan ( was het toch?)

• nicole

Ja lekker dan de Veluwe is nogal in de buurt van Rotterdam hahahaha. Was trouwens weer 26 piek voor Jan met de korte achternaam uitgeven. Drie plukjes aan de ene kant, anderhalf plukje aan de andere kant en een halve cm aan de onderkant en klaar was ze. Mis je muts en niet alleen voor het knippen :)

• nicole

Ik heb geen grijs haar Douce maar wit haar en het is inderdaad lang, het hangt op mijn rug en het staat toevallig nog leuk ook. Komt geen schaar in die het weer kort gaat knippen, heb me de tandjes gespaard de laatste anderhalf jaar

• nicole

Nee Annelies, ik ben verhuisd naar Rotterdam en de reptielen heb ik inderdaad niet meer.

• Annelies 47

Ik denk dat je het jammer vindt?

Je had het nogal eens over jouw dieren?

• nicole

Ik mis de reptielen niet hoor, het zijn tenslotte geen knuffelbeestjes. Ik heb de leguaan weg moeten doen omdat hij zeer agressief reageerde op de honden en bijna het terrarium kapot sloeg met zijn staart, dus dat ging gewoon niet meer. De slangen heb ik vorige week verkocht omdat ik niet veel thuis ben en het dan ook niet leuk meer is om ze alleen te laten. Het is toch anders dan een hond of een kat omdat je er een andere band mee hebt, geen warme knuffelband alhoewel Hein wel een hele leuke leguaan was en ik het heel erg jammer vond dat ik hem moest verkopen.

• ^^Jeannette^^

Yep helemaal gelijk, ik heb Nicole lange tijd niet in “real live” gezien en ik ken haar niet anders dan met een kort koppie stond haar Super, maakte jong!

Als ik de foto,s van nu zie, denk ik het is leuk maar kort is veeeeeellll leuker!

Uggghh ik heb gesproken!

• ^^Jeannette^^

Joh heb je iendelijk een koper gevonden, is het een beetje een liefhebber?

Ik snap je beslissing wel, toen in de stad was ik veel thuis en keek ik veel naar de slangen, maar nu ik buiten woon, ben ik weinig binnen en staan de slangen een beetje te versloffen, jammer want het kan heel erg leuk zijn, ik neem ook afscheid van mijn slangen als ik een echte liefhebber vind, die er passie voor heeft!

Ik heb er ook geen enkele band mee, de slangen hebben dat ook niet met mij, en dat maakt het anders dan een aaibaar dier!