Verweggisstan ???? whoehaha!
Ik mis de reptielen niet hoor, het zijn tenslotte geen knuffelbeestjes. Ik heb de leguaan weg moeten doen omdat hij zeer agressief reageerde op de honden en bijna het terrarium kapot sloeg met zijn staart, dus dat ging gewoon niet meer. De slangen heb ik vorige week verkocht omdat ik niet veel thuis ben en het dan ook niet leuk meer is om ze alleen te laten. Het is toch anders dan een hond of een kat omdat je er een andere band mee hebt, geen warme knuffelband alhoewel Hein wel een hele leuke leguaan was en ik het heel erg jammer vond dat ik hem moest verkopen.
Joh heb je iendelijk een koper gevonden, is het een beetje een liefhebber?
Ik snap je beslissing wel, toen in de stad was ik veel thuis en keek ik veel naar de slangen, maar nu ik buiten woon, ben ik weinig binnen en staan de slangen een beetje te versloffen, jammer want het kan heel erg leuk zijn, ik neem ook afscheid van mijn slangen als ik een echte liefhebber vind, die er passie voor heeft!
Ik heb er ook geen enkele band mee, de slangen hebben dat ook niet met mij, en dat maakt het anders dan een aaibaar dier!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?