waarom zeg ik niks bij de kapper??

• wana

StomStomStom.

Ik ben niet naar die dure, goeie kapper gegaan maar naar die redelijke hier in de buurt,waar ik nog nooit geweest ben maar het was koud, ik had dezelfde dag een afspraak en deze is dichterbij..

Ik ga niet vaak naar de kapper maar als ik ga wil ik ook iets totaal anders.

Een goeie kapper kan je dan de vrije hand geven, die kijkt naar de vorm van je gezicht, het type wat je bent, wat voor haar je hebt en gaat met gouden handjes aan de slag.

Hier had ik de ‘bijpunt-stagiair’ of de LOI-kapster ofzo

Ze was rond de 18 en keuvelen werkte niet, ik was ook te subtiel in hoe ik het wilde en gaf het op toen ze me een aantal keren overtuigend tegensprak waarom dit toch echt bij dit kapsel het beste was en dat het beter was als als ze het zo stylede ZUCHT..

Normaal laat ik me niet afpoeieren,zeg ik best wat ik wil maar nu..ik had de puf niet, ik was moe voelde me niet top en wilde me oppeppen met nieuw haar.

Ik gaf een glimlach loog dat t leuk zat en ging naar huis mn haren wassen.

nu zit t nog niet.

ik koop morgen haarverf en ga toch maar ‘stylen’ (waarvan ik zei dat ik geen style-föhn-tang-type ben eerder krulmousse erin en klaar..)

google maar eens afbeeldingen “Robyn” Zo'n zelfde spuuglok heb ik en kort aan de andere kant..mijn van nature krullende rossige haar ziet eruit als een vroege jaren tachtig madonna/simply red..dus dan toch maar ‘stylen’.

Goeie les: of naar die dure, of niet naar de kapper.

Want ik ga naar de kapper als ik me niet helemaal je-van-het voel en dan ben ik dus wél op mn mondje gevallen..

• Paul

foto, foto, foto. :-)

• Angelique

Oeps :?

Is het echt zo erg, meid??

Ach, weet je, misschien is het gewoon een kwestie van wennen….

En anders maar naar die “dure” kapper om het te laten fatsoeneren??

Succes ermee…

• wana

ik heb besloten om morgenochtend te bellen en eerlijk te zeggen dat ik er geen raad mee weet, bij dezelfde kapper wel te verstaan, ze knippen maar tot t naar mn zin zit!

• Angelique

Heel goed van je :D

En laat je dit keer niet op je kop zitten ;)

• wana

http://www.rollingstone.com/blogs/breaking/2008/04/robyn-breaking.php

bij háár staat het, ik lijk vijftig!

• Tries

Paul paul paul je moet echt gaan denken wat zeg ik tegen vrouwen……

denk je nou echt dat ze nu een foto wil plaatsen??????????

tipje hoor!

tries

• Nel

http://www.rollingstone.com/blogs/breaking/2008/04/robyn-breaking.php

• wana

Zo. niet waar ik eigenlijk voor ging maar uiteindelijk toch tevree,

de lok is ingekort en de overgang van ene kant kort en andere lang is beter nu.

't is meer als ‘Pink’nu. nog steeds die lok maar kan er nu wat meer mee.

Vond t moedig van mezelf en de kapper vond t geen probleem.

• nicole

Ik ga vandaag sinds jaren weer eens naar de kapper en ben benieuwd. Hou ook mijn hart vast want ik vertrouw geen enkele kapper op mijn vriendin Jeannette na maar die is verhuisd naar verweggisstan (en ik ben ook verhuisd dus we zien elkaar niet). Hoop dat ze wel gaan doen wat ik ze vraag anders loop ik ook met een hoofd wat ik niet wil. Heb de afgelopen anderhalf jaar gespaard naar lang haar tot op mijn rug en wil er alleen een beetje model in, duimen maar dan dat het goed gaat bij een kapper die ik niet ken.