Nu al vuurwerk?

• Maria

Nou Angie hier echt langer

Al is het minder, toch nu ook al knallen

Van die harde in een put

klinkt lekker voor hen dan heh ;)

• Angelique

Ik verwonder me er over dat het hier nog niet is begonnen, hoor. Normaal is het hier ook altijd vrij vroeg. Maar al schrikken de honden wel af en toe, echt bang zijn ze pas wanneer het er ècht hard aan toe gaat.

Ja, die putten zijn altijd aan de beurt met vuurwerk. Net als brievenbussen, ook zo uitnodigend :?

• nicole

Nog geen last van vuurwerk gehad hier, ik denk dat ze goed streng optreden. Voor mij hoeft het helemaal niet dat geknal, zonde van het geld. Gelukkig hebben de dieren er geen last van

• Beheerder

Ik hebbgeen probleem met al die knallen. ben ermee opgegoeit. Wel vind ik dat je beter een grootveld kan hebben waar iedereen naar toe kan gaan om te genieten van al het vuurwerk ( ik blijf wel thuis) Dan heb je ook alleen maar 1 plek met zooi en niet diverse straten vol waar je een halfjaar later nog altijd vuurwerk achterblijfsel kan zien.

Hier waren ze het weekend ook bezig. de hond die bang is voor harde knallen stond elke keer weer onder aan de trap om met een blik omhoog de trap op te rennen naar boven toe. maar daar er een traphekje geplaats is hij weer naar beneden moet komen.

wat is trouwens een Feliwaystekker :?:?:?

• AnneB

http://www.feliway.nl/feliway_nl.nsf/Page?OpenForm

;)

Alleen voor katten,volgens mij.

Ik weet niet of zoiets dergelijks ook voor honden bestaat.

• Beheerder

Oooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh oke is heel duidelijk hopelijk hebben de katten er baat bij.

• serine

hier nog zon hond…die samen met de kleintjes afgelopen oud en nieuw voor het raam zat om naar buiten te kijken..;)

normaal ben ik er zelf nooit met oud en nieuw..meestal is castor bij mijn schoon vader..die heeft een herder die geeft er niks om..(en dat heeft mijn hond dus weer van hem geleerd…) dat het niks belangrijks is…in ieder geval niet iets om je druk over te maken ;)