Nu al vuurwerk?

• AnneB

Ik zie er zo tegenop, dat geknal en gedoe.

Een half uur geleden was het hier al goed raak.

Ik heb hier een stel kittens,die zich kapot schrokken en verstopt zitten.

Aan de ene kant een fijne maand,maar dat gedoe met vuurwerk…bah.

Gelukkig heb ik Feliwaystekkers in huis en al geplaatst en hopelijk helpt dat.

Daar geef ik mijn geld liever aan uit dan aan vuurwerk.

Zomaar een mededeling.

• Maria

Vreselijk vind ik dat geknal

Daar moet die dierenpartij tegen optreden

Dieren zijn zo bang

• Petr@

Onze hond is gelukkig “schotvast”, wij kijken samen naar het vuurwerk tijdens de jaarwisseling.

• greet

hier ook al steeds vuurwerk.

mijn honden worden er ook bang van en de katten die zijn er ook erg bang voor.

vind dit dan ook onodig geld in de lucht schieten.

kijken hoeveel miljoen er dit jaar de lucht ingaat met de credietcrisis.

groetjes greet

• charlene

Vind het helemaal niks dat vuurwerk vooral die 1000 klappers niet.de beesten scrikken zich rot en doet ook nog eens pijn aan hun oren.En die amlloten zijn nu al bezig met dat illgale vuurwerk.Ben altijd ben dat ik zo,n pijl in me nek krijg.

• Desiree2

in elke fatsoenlijke stad in het buitenland is vuurwerk verboden bijvoorbeeld in Australie, dat zou men hier ook zo moeten instellen, niemand heeft er dan nog last van en het is echt geen verlies

• Douce

Vuurwerk is prachtig om naar te kijken! Maar de knallen, vreselijk vind ik dat. Wat betreft de dieren las ik laatst een stukje dat het beter is ze niet banger te maken door ze met allerlei overdadig vertroetel juist het idee te geven dat het kwaad kan.

Zo gewoon mogelijk benaderen.

Vuurwerk zelf kopen, heb ik nog nooit gedaan, daar geef ik mijn geld niet aan uit. Trouwens, ik zou het spul niet in mijn handen durven houden;)

Douce*D

• charlene

Nou als je bekijkt dat er voor miljoenen de lucht in gaat vind ik het persoonlijk zonde van het geld .daar kun ej zoveel dingen mee doen.Steek het af op de stranden waar niet iedereen last van hebt.Kun je nog gaan kijken ook.

• Babette1975

desiree2 wat wil je dan na 12.00? Geen vuurwerk?

lijkt me wel wat stil hoor.

je hoort het nu al knallen idd dat zouden ze wat mij betreft strenger aan mogen pakken. maar het verbieden en geen vuurwerk als het nieuwe jaar begint?

dat zie ik toch echt niet zitten hoor.

maar goed ieder zijn mening.

• Paul

Dieren zijn bang van al dat geknal, en schrikken ervan.

Siervuurwerk vind ik wel mooi, maar ik koop al jaren niks meer, want

vind het net zo leuk om siervuurwerk te zien wat anderen afsteken ;-)