wat een ellende .....

• Hyperactief A-P

Precies Serine, zo is maar net, het hele leven is een les. Groetjes v Hyperactief:)

• Swartdam

Voor sommige dan wel een bikkelharde , lijkt mij . En wat moet je hier in vredesnaam van leren …..gr Bernadette

• Swartdam

Dank je Douce …

Datv doe ik inmiddels ook ….. maar de puinhoop daar is aanzienlijk en waar ik al bang voor was gebeurd nu … Stalken , groetjes Bernadette

• Swartdam

Ik vrees van niet , de harde lijn begint nu al , maar goed ga er niet te veel op in op het bord , groetjes Bernadette

• Hyperactief A-P

Dat klopt deels Bernadette, aangaande het bikkelharde. Zo'n gezegde zegt niet voor niets dat het gras bij de buren altijd groener lijkt. Of ieder huisje heeft zijn kruisje. En wat leren betreft, je steekt er altijd iets van op, het maakt je wie je bent. Volgens de energieën theorieën die ~Janneke~ erover gelezen heeft, bepaald het je lot voor de verdere reis van je ziel. Dat klinkt logisch en komt zelfs overeen met wat er bij oudere zielen onder hypnose maar ook met technieken daarbuiten naar buiten komt over eerdere levens etc. Los daarvan zou je er emotioneel van moeten groeien. Al begrijp ik maar al te goed dat mensen ook op de rand van de ravijn kunnen komen te dansen in hun gevoelens. Dus tja, wat is wijsheid.:?:?:? Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Ik begrijp dat je er openbaar niet helemaal over gaat uitwijden, en daarom schreef ik ook dat ik hoopte dat het niet zou escaleren. Helaas zijn i.d.d. sommigen hardleers. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Ik moet er even bij vermelden dat het bovenstaande antwoordt bedoeld is voor algemene problemen, en niet specifiek op geweld slaat of dat daarmee rechtvaardigt. Dus meer algemeen bedoeld, anders lijkt het net of mensen geweld altijd over zich afroepen en dat nut heeft, terwijl het juist nutteloos is, en averrechts uitwerkt. Groetjes v Hyperactief