wat een ellende .....

• Swartdam

Met inzicht bedoelde ik dat hij op geen enkele manier kan inzien met waar hij mee bezig is , wel geraffineerd genoeg om onder politie begeleiding zijn kind een kusje te geven .

Voor de rest ben ik vanmiddag een aantal uren bij haar geweest en gaan we het een en ander regelen , begrijp me niet verkeerd maar inzicht of medelijden op die manier !!!!! is geen sprake van zoals eerder gesuggereerd werd , gr Bernadette

• Douce

Een moeilijke rotsituatie, ik wens je sterkte…en wijsheid om dit met liefde te begeleiden!

Douce*D

• serine

ken het heb het mee mogen maken…

nu hopen dat die hufter weg blijft…maar helaas ze hebben een kindje samen..dus hij zal als een helastiek terug blijven komen en macht uit willen blijven oefenen…

mijn ex liep tegen de verkeerde op…dus daar kwam ik achteraf nog goedkoop vanaf…anders had hij nog meer schade berokkend.

• Dikkertje Dap

Als ik het zo lees zijn er heel wat vrouwen slachtoffer van mishandeling door hun partner. Hetzij lichamelijk, hetzij geestelijk. Helaas kom ik het in mijn werk maar al te vaak tegen!!!! Vandaar ook het slogan “1 op de 5 vrouwen valt van de trap”. Schrikbarende cijfers vind ik het……..

Moos

• Poek

Heb het ook van nabij mee “mogen” maken met een goede vriendin. Haar man ging door drankgebruik in combinatie met heel veel medicijnen voor diabetes, hoge bloeddruk en een aantal chemokuren voor kanker een aantal keren compleet door het lint. Het ergste was zijn drankmisbruik wat hij altijd al deed, daar werd hij agressief van, maar dat heeft mijn vriendin altijd voor ons verborgen gehouden. Ze zijn nu al een tijd gescheiden en we zien onze vriendin opbloeien. Maar nu valt haar ex met zijn dronken kop al een tijd haar vriendinnen telefonisch lastig.

Met sommige mannen moet je absoluut geen medelijden mee hebben.

• Hyperactief A-P

Ik weet het serine, ik kon jou verhaal dan ook al, en gelukkig heb je nu met het goede te maken.;) Groetjes v Hyperactief

• purk

beetje “kort door de bocht”geschreven;)

wat ik bedoelde ermee, eigenlijk, was dat die ex 20 jaar geleden zo in de war was, dat ie ver van prettig was! Ik heb hem dood gewenst! Hoopte echt dat hij zichzelf wat zou aandoen!

vervolgens heb ik er heel lang over gedaan om het te verwerken, en vorig jaar nam hij contact met me op.

Ik was compleet van slag, schrok me werkelijk rot!

uiteindelijk hebben we heel veel gepraat, over vroeger, en snap ik nu beter wat ik toen niet snapte.

Nu hebben we een heel goede band.

• Hyperactief A-P

Ondanks dat ik zelf man ben vindt ik dit figuren die eigenlijk te triest voor woorden zijn Poek. Dus geen medelij, maar zo min mogelijk aandacht aan besteden omdat zulke figuren dat niet waard zijn. Weet jij zeker dat bij deze zaak het ook voor die medicijnen al zo was ??? Want van medicatie kan iemand ook helemaal door het lint gaan zonder dat iemand daar wat aan kan doen, en geen goede suikerspiegel hebben draagt ook niet bij aan een lichamelijk welzijn. In dit geval had die overigens zo en zo drank moeten laten staan, want een combinatie van zware medicatie en drank is uit den boze. Al begrijp ik ook dat met zoveel lichamelijke gebreken zoiets er zo maar in kan sluipen. Deze situatie vindt ik toch al moeilijker om te beoordelen, en dan alleen omdat bij mij de vraag is van stel dat hier de lichamelijke gebreken in combinatie met de medicatie er grotendeels verantwoordelijk voor zijn… Groetjes v Hyperactief

• Swartdam

Medelijden heb ik niet , gr Bernadette

• serine

van schade en schande…word men…

of

aldoende leert….

;)