wat een ellende .....

• Swartdam

Onder begeleiding mag je “ even ” na lang overleg door de politie met je vrouw je pc uit huis halen .

Ik weet het je hebt het zelf verknald en niet zo zuinig ook .

Een dag of tien geleden flipte je totaal en moest vrouw en huisraad het ontgelden .

De situatie was al een jaar grimmig , knallende deuren , gegil en gehuil .

Ik las in de krant dat je pas 25 bent en je vrouw 22 .

De politie heeft je met veel bombarie het huis uitgehaald en zoals ik het nu kan inschatten kom je er wrs ook niet meer in .

Hoe stom kun je zijn , ik zie je zitten in het politie busje de heren houden je sterk in de gaten . Tjonge moest het nu zoooo ver komen ….

Ik zal dadelijk ff bij je vrouw aanbellen al durf ik het niet goed , misschien kan ik wat doen voor haar , misschien ook niet .

Buurman ik vind je een hufter maar ….. toch , Bernadette

• purk

tja, t valt soms niet mee.

Ik ben “2 jaar ”mishandeld", daarna nog 2 jaar gestalkt, zijn 4 meest ellendige jaren geweest….

nu is het en goede vriend van me geworden! Hij was in de war, ik snapte hem toen niet, nu wel….

• ~Janneke~

Eigenlijk geloof ik niet dat ik medelijden met deze man heb.

• Swartdam

Medelijden of het ontbreken van inzicht in je tekortkomingen … das een verschil , de inzet is een dreumesje nu van 14 maanden ….. drank drugs enz. spelen hier een grote rol in ….Bernadetter

• Nicole

Laat mij dan maar dat inzicht missen Det, eens getrouwd geweest te zijn met een alco- en drugsmisbruiker, divese malen politie in mijn huis wegens huiszoeking, mijn auto verrot rijden met zijn dronken kop en fietsenden buurkinderen aanrijden, mij en zoon bedreigd met vuurwapen en andere wapens, kind gek maken en zorgen dat hij er een trauma aan over heeft gehouden en angstig blijft piep je wel anders. Hoopte dat hij nooit meer vrij zou komen maar helaas, slachtoffers kijken ze niet naar en de dader wordt weer begeleid, shitmaatschappij :(

• Dikkertje Dap

als er politie ter plaatse komt wil men toch handelingen?????

• Hyperactief A-P

Het blijft een rot situatie Bernadette, maar voor die vrouw is het beter dat het nu strand, dan dat dit door blijft sukkelen met mogelijk veel ernstigere gevolgen. Ik hoop voor haar dat hij haar nu met rust laat, ik heb in een vroegere buurt een vrouw met haar kinderen eraan onderdoor zien gaan, omdat “meneer” zijn eigen fouten niet in kon zien en in haat en wraak bleef hangen. Een schietpartij waar ook een hoop andere kinderen getuige van waren en gelukkig iedereen ongedeerd bleef bracht een voorlopig einde aan deze geschiedenis omdat die daarvoor moest brommen. Maar de emotionele schade komt in dat geval volgens mij nooit meer goed. Ik hoop dat die taferelen jou buurvrouw bespaard blijven… Groetjes v Hyperactief

• Nel

Heb het ook mee gemaakt …zo twee jaar geleden ….krijg er nog de kriebels van .was echt niet leuk …

• Nicole

Huh????

• Hyperactief A-P

Ik kan het begrijpen Nel, en het ergste is dat die zielepieten schijnbaar niet in de gaten hebben dat ze er het tegenovergestelde mee “bereiken”. Gelukkig heb ik niet zo'n beperkt karakter. Groetjes v Hyperactief