geen donor, geen organen?

• Hyperactief A-P

Klopt die heb je ook Adnil, zelf heb ik geen problemen met bloedtransfusie. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Dat mag en is een keuze tussen die twee personen geweest serine. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Ook dat mag purk, maar mijn keuze is en blijft het niet. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Alles Babette1975, ik zal het nader uitleggen. Ze willen er met orgaandonatie naar toe (zo brengen ze het) om ook in het geval van ongelukken meteen te kunnen handelen, c.q. over kunnen gaan om belangrijke organen die onherstelbaar vernietigd zijn te vervangen. Dus dan krijg je dezelfde levensreddende handelingen als bij een reanimatie, zonder dat er eerst gekeken kan worden wie wat wil. Ik ben met je eens dat de ambulance dienst in dit geval gelijk had. Nou weet ik wel dat dit in je E.P.D. opgenomen kan worden, maar waar mensen werken worden fouten gemaakt, stel dat er bij iemand die wel organen wil ontvangen nee staat en omgedraait door een foutje. Of onbevoegden die deze info hacken c.q. veranderen.:?:?:? Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Het boek wat jij uit Amsterdam meenam met de titel: “Het ergste is voorbij, wat te doen als ieder moment telt!” sluit hier mooi op aan Bernadette. Want wat jij ervaren heb, is ook de reden waarom je bij bewusteloze personen beter je mond kan houden dan iets verkeerds te zeggen. Groetjes v Hyperactief

• Swartdam

nee …….. het was prima daar , gr Bernadette

• Swartdam

Klinkt wat bot nu ik het teruglees maar het is volkomen acceptatie gevoel en thuiskomen een volkomen anticlimax als je weer teruggegooid word . Nu al die jaren later heb ik nog veel om voor te leven . Al brengen dit soort topics me weer terug .

Het boek van van Lommel vind ik eigenlijk echt een boek voor de ervaringsdeskundige , diegene die het meegemaakt hebben andere die het lezen heb ik zoiets van weet je nu wat je leest , rationeel weet ik dat het niet eerlijk is , gr Bernadette

• Swartdam

Om met het laatste te beginnen ….

http://vrouwen.prikpagina.nl/read.php?f=2028&i=145937&t=145852

Volgens mij hoef ik daar weing aan toe te voegen , bang is trouwens niet het goede woord .

Dood was ik al voor 99% een keer dus daar ben ik ook niet bang voor .

Organenregristratie voor degene die er achter staat prima , maar er valt nog erg veel te verbeteren , er raakt nog wel eens een gezond orgaantje zoek , er zijn dan ook nog een aantal nabestaande die daardoor met een enorme desillusie achter blijven .

Je vraagt “Of ik geen mensen wil helpen na mijn dood ” Weet je ik ben vrij actief mensen aan het helpen tijdens mijn leven , geheel belangenloos ,. Zonder regristratie en met een warm hart .

Op het moment dat ik hoor dat het zooitje met zoekgeraakte organen opgelost is mogen ze me hebben , voorlopig zitter er twee kanten aan een medaille , groet Bernadette

• serine

wil even laten weten dat het ook mooi kan zijn en goed kan gaan ;)

• serine

mijn zus wilde ook niet terug vertelde ze…in die ene dag die ze exstra kreeg..

toch was ze eenmaal terug heel erg blij en opgewekt…en in een soort van kick dat ze een BDE had gehad…en toch wel blij dat ze terug was.

heel vreemd ging dat…