geen donor, geen organen?

• Nel

Ik wel ..van mijn mogen ze alles hebben ….

• Beheerder

Bloed ontvangen is ook een vorm van donatie. Dus als je geen donor bent dna mag je ook geen bloed ontvangen volgens jou?

Ik vind het dan wel kort door de bocht. Er zijn genoeg mensen die geen donor willen zijn om verschillende redenen. Dat betekend niet dat zij geen recht hebben op donatie.

• Beheerder

Ook van mij mogen ze alles hebben op een ding na. Mijn lichaam moet daarna wel vrij gegeven worden ne niet gehouden worden voor wetenschappelijke onderzoeken enzo.

De familie moet naar afscheid kunnen nemen en naar wens begraven of cremeren..

• Hyperactief A-P

Principes zijn principes voor mij purk, ik geef geen organen weg, maar wil ze ook niet hebben. Dat laatste is overigens een probleem die op dat moment door een arts uitgemaakt wordt. Ik heb kortgeleden een bejaarde vrouw op TV gezien, die bij haar droeg dat ze niet gereannimeerd wilde worden als ze op straat gevonden werd. Daar doen ze dus niets mee, als 112 gebeld wordt komen ze om levens te redden en niet om ze te laten sterven, wat op zich logisch is. Daarnaast kan een ander dat wel bij een dement iemand om de nek hangen, en dan praat je over moord met voorbedachte rade. Maar ik dus uit principe niet. Groetjes v Hyperactief

P.S.: Daarnaast sterven organen van anderen (niet naasten) vaker af, omdat ze een andere frequentie en voedselstructuur hebben…

• Hyperactief A-P

Klopt, ook het boek op onderstaande link verwijst regelmatig naar Pim van Lommel:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2352&i=3299&t=3299

Of het boek: “Voorbij dit leven” Religie en wetenschap over het bestaan na de dood", van Hélène Renard is zeer interessant in deze. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Dit gaat over organen Adnil, daar valt bloedtransfusie buiten. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Geloof jij niet uit en intreden Nel ??? Groetjes v Hyperactief

Nel schreef:

>

> Ik wel ..van mijn mogen ze alles hebben ….

• Hyperactief A-P

Sorry is een beetje onduidelijk neergezet doormij Nel, ik bedoel geloof jij niet in uit en intreden van het lichaam ??? Zo staat het er wat duidelijker. Groetjes v Hyperactief

• Nel

Nee dus

• Hyperactief A-P

Oké dank je wel voor je antwoordt Nel. Groetjes v Hyperactief