Dat was het inderdaad Hyper en nee ik geloof daar niet in. Zijn organen hebben ze niets mee gedaan voor zover ik weet, brrrrrrrr als dat zo zou zijn wat moet dat eng zijn zeg.
Ik heb zelf niet zulke ervaringen Nicole, maar wel van diverse mensen die dat wel zo'n ervaring gehad hebben gehoord. En heb ook het boek van Pim van Lommel en nog een paar anderen met die materie, en dan is het i.d.d. net zoals jij nu zegt “eng” als dat zo werkt. In Pim van Lommel als ik het goed zeg even uit mijn hoofd, staat het voorbeeld van iemand waar de artsen op de operatietafel op leven en dood vochten. En deze man kon toen die gered was tot grote verbazing van de artsen precies vertellen wie waar was en wat er gezegt was, terwijl die dat dus nooit had kunnen weten. En het klopte allemaal, dat geeft mij toch wel te denken. Groetjes v Hyperactief
Ook ik heb het boek van Pim van Lommel gelezen en ook ik heb een B.D.E ervaring gehad tijdens en na mijn herseninfarct hebben de artsen mijn “moeten terughalen ” slechts zij die net als ik een B.D.E gehad hebben weten wat ik bedoel met moeten terughalen .
Voor de rest is dit zo,n onbeschrijfelijke ervaring ……. dat ik deze ervaring koester en ook dit is iets wat enkel de “ervaringsdeskundige ” kunnen begrijpen , groetjes Bernadette
Het is niet een kwestie van serieus nemen Hyper .
Maar meer iets van niet willen delen denk ik met diegene die het niet gehad hebben om de simpele reden dat het niet te beschrijven is …… zo mooi en dat maakt het voor de meeste mensen luguber . Bovendien toen bijna acht jaar geleden ervaarde ik dingen die zes jaar daarna uitkwamen , klinkt cryptisch , maar tis niet anders .
Als ik daarover dieper na gaan denken kan ik conclusie,s gaan trekken die ik al helemaal niet wil , ingewikkeld hé , gr Bernadette
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?