en het gaat maar om wat? 90 euro per jaar…dat is voor velen 1 week eten…
vind ik niet veel geld hoor….voor het feit dat iemand daar wel een paar jaar goed door kan leven …
de zorg daar gaat heel veel geld in om…ik denk dat voor velen die rottige 90 euro niet veel geld is..en als je ziet hoe de zorgkosten zijn gestegen…
joh…laat ze maar doen…er zijn veel mensen bij zon orgaan gebaat..de zorg verdiend er evengoed wel aan…laat de betaler er dan ook voordeel van hebben bij leven?
tel even op wat je in een jaar aan premie betaald…tel daar even je verplichte eigen bijdrage nog even bij op…ik heb er niks op tegen dat ze op die manier over de drempel halen om zich toch te registreren..
3 miljoen donoren..1,5 miljoen wil het niet..de rest aantal miljoenen mensen die over zijn hebben zich nog niet geregistreerd…de kamer komt niet met een daad..
ik vind het een goeie zet
want als jou kind op sterven ligt…ben je in staat om je huis en je ziel te verkopen om een orgaan voor je kind te kunnen kopen..(de handel in willen duiken dus…zo ver zou je voor je kind gaan)
dus wat maakt het uit als mensen zeggen…nou o.k doe mij die 90 euro maar dan..
dat kan zo'n ouder van zo'n kind niks schelen hoor hoe dat orgaan er komt..als die er maar komt..