Niet serieus genomen

• Beheerder

Was niet nodig zeiden ze. Alles was goed op een kleine verhoogde bloeddruk. De HA was ook heel even komen kijken.

• Beheerder

Allemaal, bedankt voor jullie beterschaps wensen.

Het is nu 10.37 en ik voel me nog altijd draierig. Doe het huishouden tussen de “aanvallen” door.

Mijn huis draait soms als een tol om me heen en de hond kijkt me raar en bezorgt aan. Hij loopt me overal achterna. Hij hangt nl heel erg aan mij. Meer aan mij dan aan man en kind. En dat ondanks dat ik hem altijd op zijn lazer geef.

• Maria

Dat had ik dus ook niet, geen last van oren

Bij mij was het de bloedsomloop,Dat werkt ook op je evenwichtsorgaan

Vandaar kreeg ik Tafonin voorgeschreven

Dat helpt, zeker na een tijdje

• Hyperactief A-P

Hoi Adnil oké dan is dat uitgesloten, ik las in één van je postings gisteren dat jij je baan kwijt bent. Ik verlang niet van jou dat je nu jou persoonlijke situatie op internet gaat zetten, maar wil je toch nog een paar adviezen en tips meegegeven. Ga voor jezelf na of je al dan niet onbewust jezelf druk maakt over de gevolgen van werkloosheid op de lange termijn. Dat kan in het geval van bijvoorbeeld een koophuis heel veel stress opleveren van kunnen we dat straks nog wel betalen etc. Niet alleen een huis, maar onbewust wordt toch zo'n beetje je hele leven daardoor op zijn kop gezet. En onzekerheid is één van de grootste factoren van heel veel problemen. Dit even ter info, ga het in ieder geval voor jezelf na, denk om je privacy en zet niets op internet wat anderen niets aangaat.

Mij gaat het erom dat mocht dat er (on) bewust aan ten grondslag liggen, dat je die negatieve spiraal kan doorbreken. Bij hyperventilatie zie je vaak dat mensen in paniek aan hun hart denken, en deze negatieve spiraal in stand daardoor juist in stand houden. Goed van je dat je in ieder geval de reguliere medici ingeschakelt heb om e.e.a. uit te sluiten. Zonder verdere verplichtingen kun je ook op onderstaande link je klachten uiteen zetten, niet geschoten is altijd mis, mochten het bijvoorbeeld onschuldige overgangsklachten zijn, dan kun je daar ook het advies krijgen wat er aan natuurlijke middelen bestaat omdat tegen te gaan. Ook eventuele tekorten die dat veroorzaken, kunnen bij een goede omschrijving van je klachten boven water komen. Succes. http://www.vitaminwebshop.nl/ Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Ik had het al gezegt, maar wil nog even benadrukken dat wat je al gedaan heb, namelijk een bezoek aan de arts, in deze zeer belangrijk is. Plotseling vallen, kan komen door een tijdelijk zuurstofgebrek in de hersenen, en dat hoeft niets ernstigs te zijn, maar daar moet wel atijd serieus naar gekeken worden. Dit nog even ter info. Groetjes v Hyperactief

• Beheerder

Hoi Hyper,

Ik ben inderdaad werkeloos geworden maar over het huis zit ik echt niet in. Dat is allemaal nog altijd goed geregeld. Ik werkte nl voor de extra dingetjes. Het thuis zijn bevalt mij trouwnes prima. ik heb genoeg te doen. Het verplichtte nummer van solliciteren bevalt minder.

Hyperventilatie daar heb ik bij tijd en wijlen ook last van en inderdaad bij een heftige aanval dachten ze dat ik het aan mijn hart had. ( hart kwalen zitten in de familie)

Beankt voor je tips. Ik kijk in elk geval verder dus ook op die link.

groetjes

• Hyperactief A-P

Oké Adnil geen dank. Groetjes v Hyperactief

• Lana

Eigenlijk heb ik daar nog nooit van gehoord, maar de volgende keer dat ik een verkoudheid op voel komen zal ik er aan denken!

Lana

• serine

ja maar dat hoort zo …:D;)

rot dat die draaierigheod niet over gaat…maar hoort dat niet een beetje bij de griep die nu heerst? ik ben vorige week heel ziek geweest…en ook dit huis draaid regelmatig momenteel..

neem maar even wat gas terug..er is duidelijk iets niet goed..

• Paul

jullie hebben je draai nog niet gevonden ;-)

Beterschap allemaal !!